Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #1 Del Skrevet 16. oktober 2003 Endrer dette nå og håper alle skjønner at det må bli slutt på kranglingen her. Jeg gidder ikke la meg pille på nesa hverken på pm eller offentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. oktober 2003 #2 Del Skrevet 16. oktober 2003 Blir ikke den litt drøy Tex å offentliggjøre en pm på den måten? En pm er om du ikke vet det en privat melding, og jeg mener du kunne spart deg akkurat dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #3 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det har du kanskje rett i. Jeg er bare kjempelei av å bli gjort til syndebukk for bl a Muppis dårlige selvbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsessen Skrevet 16. oktober 2003 #4 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det er tydelig at dere liker å mobbe Tex, syns jeg. At hun har en sterk personlighet syns jeg bare bidrar til å gjøre forumet her mer spennende. Hadde det ikke vært for "sånne" (hvor er Minnie/Mae??) så hadde jeg ikke giddet og vært her. Slutt å vær så himla hårsåre, dette er faktisk internett, og halvparten av det som skrives her inne skrives av halvgamle kåte griser, som elsker å se jenter i brudekjoler og undertøy. Stå på du Tex, og la hun der hvem det nå var furte ifred. Hilsen sørlandsprinsessa, som stadig vokser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #5 Del Skrevet 16. oktober 2003 Heia Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. oktober 2003 #6 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det har du kanskje rett i. Jeg er bare kjempelei av å bli gjort til syndebukk for bl a Muppis dårlige selvbilde. Greit nok det, men en pm er en pm etter min mening, og du burde vært høflig nok til å svart henne tilbake på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 16. oktober 2003 #7 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvem som mobber hvem, og hvem som gjør hvem til syndebukk synes jeg faktisk er litt uklart, jenter..... Dere er omtrent like gode :-) Men å legge ut en PM i forumet uten å ha spurt den som sendte den om det er OK synes jeg er direkte uhøflig. Overskriften på denne tråden inviterer vel heller ikke til forsoning???? Tøysejenter- Når skal dere lære å overse hverandre ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 16. oktober 2003 #8 Del Skrevet 16. oktober 2003 Blir ikke den litt drøy Tex å offentliggjøre en pm på den måten? En pm er om du ikke vet det en privat melding' date=' og jeg mener du kunne spart deg akkurat dette.[/quote'] Jeg er veldig enig i dette. En PM skal ikke offentliggjøres med mindre avsenderen selv synes det er greit.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #9 Del Skrevet 16. oktober 2003 Greit nok det, men en pm er en pm etter min mening, og du burde vært høflig nok til å svart henne tilbake på pm. Det har jeg gjort så mange ganger nå. Funker bare ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. oktober 2003 #10 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det har jeg gjort så mange ganger nå. Funker bare ikke. Da får du overse henne, for her gikk du for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #11 Del Skrevet 16. oktober 2003 OK. Bøyer meg i støvet for deg Madammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. oktober 2003 #12 Del Skrevet 16. oktober 2003 Trodde ikke det var lov å offentliggjøre andres pm`er, jeg. Hvorfor bryr du deg det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #13 Del Skrevet 16. oktober 2003 Fordi det går en grense for meg et sted, og nå var det nok rett og slett. Jeg har fjernet pm`en fra Muppi, men gidder ikke finne meg i noe mer tull nå. Jeg setter stor pris på hyggelige pm`er, men er lei av sånne sutreklagemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #14 Del Skrevet 16. oktober 2003 Pm kan du holde for deg selv, Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 16. oktober 2003 #15 Del Skrevet 16. oktober 2003 OK. Bøyer meg i støvet for deg Madammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #16 Del Skrevet 16. oktober 2003 Nå har damen uansett bestemt seg for å slette sin profil på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #17 Del Skrevet 16. oktober 2003 Du Tex, du er kjapp med å presisere at du ikke lar deg pille på nesen, men du tåler INGENTING selv. Har du tenkt på at det kanskje er din egen væremåte som gjør at du kommer i klammeri med folk til stadighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 16. oktober 2003 #18 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ærlig talt! Når man kaster stein i glasshus får man forvente at det singler litt i glass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #19 Del Skrevet 16. oktober 2003 Du Tex' date=' du er kjapp med å presisere at du ikke lar deg pille på nesen, men du tåler INGENTING selv. Har du tenkt på at det kanskje er din egen væremåte som gjør at du kommer i klammeri med folk til stadighet![/quote'] Syns ikke at jeg er i klammeri med folk til stadighet, jeg. Men du følger kanskje bedre med på meg du, enn det jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. oktober 2003 #20 Del Skrevet 16. oktober 2003 Kan vi ikke bare være venner her og ha det gøy sammen og glede oss gjennom hverandres bryllupsforberedelser? :klem2: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå