Gå til innhold

Hvordan tørre slippe seg løs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mann som skulle ønske jeg kunne sluppet meg mer løs i sexen. Jeg har født barn, blitt slank igjen, men puppene er jo ikke der de en gang var. Jeg er flau pga dem, og klarer ikke slappe av og nyte når jeg vet de er små + henger litt. Jeg drømmer om å få fikse dem, men synes det er litt dumt også. Og hvordan skal man være i sengen for at mannen har det helt himmelsk? Jeg er så flau alltid, flau over lyder, flau over puppene og flau over at jeg ikke tør være en sprelsk dame i sengen. Noen tips? Jeg blir litt mer avslappet etter noen glass vin, men kan ikke bli alkoholiker heller :P

Jeg føler at jeg bare er kjedelig, og at han ønsker noe mer. Hva kan jeg gi han slik at han føler seg himmelsk bra sammen med meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Du har en mann som tenner på deg slik du er. Det finnes knapt noe mer avtennende enn et menneske som er overfokusert på seg selv og egen kropp under sex. Fokus skal være på nytelse, gjensidighet og glede, ikke hvordan man selv ser ut. Gi deg hen, tenk at du er verdens mest sexy dame som har sex med verdens mest sexy mann.

Konsentrer deg om å gi han nytelse, vis han at du nyter han og gi uttrykk for at han er deilig!

Jeg har selv kjempekomplekser for en mage som ikke er fin igjen etter et par svangerskap. Men når jeg har sex med samboeren min driter jeg i den magen. Da bare nyter jeg han og viser det.

Skrevet

Et glass rødvin om kvelden er bra for hjertet og kjønnslivet :ler:

Det eneste man kan gjøre er rett og slett å slappe av og legge fra seg flauheten samtidig som man legger fra seg klærne. Noe tips om hvordan man kommer dit har jeg ikke, annet enn at du rett og slett ikke trenger å tenke på at puppene henger der og da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...