AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Hei Jeg er en noldis i sminkeverden, men skal nå invistere i mineralsminke. Har prøvd litt her og der hos semi-venninner (på vors), så jeg vet cirka hvilke fargetoner jeg trenger osv. Men: HVA slags produkt trenger jeg egentlig? Skal man ha både foundation OG pudder? Eller? Pluss concealer til under øynene og andre ulumskheter? Hmm... Hvordan sminker dere dere egentlig med mineralsminke? I need help!!!
Yasi Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Om du trenger foundation og pudder, må du nesten se litt an på huden din Blir du fort blank i huden i løpet av dagen, er det kanskje lurt med et pudder for å touche opp i løpet av dagen. Du kan jo kanskje begynne med foundation i første omgang, slik at det ikke blir for mye på en gang Av gode merker som jeg har veldig god erfaring med, vil jeg anbefale deg Everyday Minerals eller Tikei. Begge disse merkene går det an å bestille små prøver fra slik at du ikke går på et smell dersom fargen skulle vise seg å ikke passe. Everyday minerals har en formula som heter intensiv base. Denne dekker veldig bra, så dersom du har noen urenheter du vil dekke eller andre ting, bør du ta en titt på den Jeg trenger nesten ikke concealer når jeg påfører denne, siden den dekker såpass bra. Men du kan jo prøve deg på en concealer også, dersom du har veldig mørke ringer under øynene. Min favoritt er glo minerals sin under eye concealer. Syns den dekker veldig bra og god holdbarhet. Du kan se et før og etter bilde med denne concealeren på dersom du ønsker det Min lenke. Jeg påfører mineralsminke ganske enkelt med en kabuki kost med tett bust, og påfører litt og litt av gangen for å ha best mulig kontroll på påføringen. Syns ID sin kost er veldig bra :)Finnes også masse videoer som viser dette på Youtube. Ønsker deg masse lykke til, vet det kan være litt vrient til å begynne med. Men du kommer fort inn i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå