Gjest Lila Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Noen her som har opplevd sex med en mann som ikke klarer å komme? Hard time etter time men uansett hva du gjør så kommer han bare ikke?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Har noen her opplevd en kvinne som aldri kommer. Våt time etter time, men kommer aldri? 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Har opplevd noen som bruker lang tid, og ikke klarer å komme om de relativt nylig har kommet. Har også opplevd noen som innimellom ikke klarte å komme selv om de klarte det ellers, vet ikke om det var prestasjonsangst eller at de var slitne eller hva det var egentlig. Men jeg har aldri opplevd en som aldri kommer, uansett.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Har noen her opplevd en kvinne som aldri kommer. Våt time etter time, men kommer aldri? Hehehe. Det er mer vanlig at jenter har problemer med å komme, og (dessverre) er det ofte slik at det er mye fokus på at gutten skal komme, siden det på mange måter signaliserer klimakset og så at sexen er ferdig.
afeio Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Det er jo alltid også en mulighet for at han venter med å komme for å gi deg mer nytelse. Finnes noen gutter som tror at det er positivt at de holder på i timesvis hver eneste gang, og forstår at dette rett og slett også kan bli kjedelig og at vi føler oss til lite nytte.
HopelessFear Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 Har opplevd at kjæresten gir opp om jeg holder på, og ender med å runke seg selv til orgasme. Men ellers nei.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 Det er jo alltid også en mulighet for at han venter med å komme for å gi deg mer nytelse. Finnes noen gutter som tror at det er positivt at de holder på i timesvis hver eneste gang, og forstår at dette rett og slett også kan bli kjedelig og at vi føler oss til lite nytte. Men ifølge feministisk orienterte sexterapeuter og andre svindlere så er jo vi menn noen egoistiske griser dersom vi ikke holder på i evigheter, så her kan dere bare takke dere selv.
I Grosny Skrevet 9. desember 2010 #8 Skrevet 9. desember 2010 Noen her som har opplevd sex med en mann som ikke klarer å komme? Hard time etter time men uansett hva du gjør så kommer han bare ikke? Noen ganger så klarer jeg å holde igjen for å øke kosetiden. 30-120 minutters sextid er noe vi begge liker hvis vi har tid. Jeg er så gammel at jeg sjelden spruter mer enn 2 ganger daglig. den andre gangen, så er det lettere å holde igjen, og jeg kan avslutte uten sprut, for å være bedre forberedt til neste morgen.
Gjest Manana Skrevet 9. desember 2010 #9 Skrevet 9. desember 2010 Det er jo alltid også en mulighet for at han venter med å komme for å gi deg mer nytelse. Finnes noen gutter som tror at det er positivt at de holder på i timesvis hver eneste gang, og forstår at dette rett og slett også kan bli kjedelig og at vi føler oss til lite nytte. Uff, jeg var dritnervøs første gangen jeg skulle ha sex for at jeg kom til å komme med en gang slik jeg hadde hørt "ALLE" gjorde. I stedet viste det seg at problemet for min del kom til å være stikk motsatt, jeg klarer seriøst ikke å komme under sex. Eneste unntaket er hvis hun rir meg mens jeg ligger å slapper helt av i det hele tatt fantastisk praktisk, men av og til litt kjedelig når man har holdt på lenge nok og egentlig bare er klar til å bli ferdig men ikke klarer det. Og jeg, jeg er kåt helt til jeg kommer. Så av og til ender jeg opp med å stikke ned for å "ta meg en dusj" etter å ha holdt på en stund. Legge meg på badegulvet, slappe av å runke som faen bare sånn at jeg får sove den natta! Jomfrudommen min endte opp med 5\0 til henne, for jeg fikk verken kommet eller sovet hele den natten lang. Men puling ble det nok av
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå