rachel who Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Hei Jeg klarer ikke å finne ut hva som er teksten eller hva han som synger heter. Vanskelig er det å tyde hva han sier i refrenget; men det er noe med "write it in classic" (men samtidig tror jeg ikke det er det han sier, fordi jeg finner ikke akkurat den setninger på youtube). Det er en ballade fra slutten av 80 tallet tror jeg, eller kanskje det er fra tidlig 90- tallet. Noe i teksten: (write it in classic living my love i been losing my love how more can it be, And its not what its seem I just been living for dreams. Write it in classic.... Jeg er kjempedårlig i engelsk, men er det noen som har noen bjeller som ringer nå? :gjeiper:
kulu-kulu Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Søk på Adrian Gurwitz , classic. Den du leter etter ?
kulu-kulu Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Søk på Adrian Gurwitz , classic. Den du leter etter ? Ups,litt seint ute ser jeg
rachel who Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2010 Ja visst svarten var det den. Den er sååå fin, men herregud, det samme kan ikke sies om hann....knis.. Takker og bukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå