Gå til innhold

Antrekk til julebord der vi skal være litt ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier vel det meste. Altså hva i allverden skal jeg ha på meg på et julebord der vi skal først være ute med div aktiviteter og senere gå inn.

Noen som har noe forslag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer da veldig an på hva slags aktiviteter det er snakk om det. Pass i alle fall på å ha varme sko ute, og heller bytt til noe lettere. Fryser man på beina, fryser man gjerne på resten av kroppen og.

Skrevet (endret)

Hva slags aktiviteter?

Hvis det er uktiviteter som tillater å gå med kjole hele kvelden, så ville jeg tatt på ullstrømpebukse/longs (gjerne to utenpå hverandre), støvletter, ullcardiagan og kåpe. Bare å putte tynne strømper og innesko i veska, og skifte det når du går inn.

Om aktivitetene innebærer rulling i snøen, og det ikke er mulighet for en full skiftings, tror jeg at du burde gå for pen bukse/topp, sånn at du kan dra en skibukse utenpå?

edit: skriveleif

Endret av kanelsnurr
Skrevet

Ja, enig med de andre, hva slags aktiviteter er det snakk om? :klø: om det er full rulle i snøen, ville jeg dratt på meg noen skiklær og skiftet etterpå, men da regner jeg med at julebordet er ganske uformelt; kommer ikke med ballkjole i en bag liksom.. men om det er roligere ting som kanefart, fakler osv, ville jeg gått for dunkåpe, vinterstøvletter, ullongs osv.

Skrevet

Jeg ville hatt skjørt med strømpebukser, stilig topp med en varm dressjakke over og mellom-høye sko ;)

Du kan selvfølgelig også bare ha kjole, med ei kåpe (ikke pels).

Skrevet

Vet ikke hva slags aktiviteter, men tviler veldig på at det passer og gå med kjole, er nok noe i nærheten av rulling i snøen ja :fnise:

Er ikke sånn veldig formelt julebord nei, men syns jeg burde pynte meg litt og ikke bare møte opp i vanlige klær :)

Takk for forslagene, er litt klokere når hvertfall :jepp:

Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av Sessipn
Skrevet

Hmm...enda ikke kommet forslag om allværsjakke? Venter i spenning :gjeiper:

Skrevet

Hmm...enda ikke kommet forslag om allværsjakke? Venter i spenning :gjeiper:

Om man skal være ute i snøen og herje, så da "allværsjakken" helt utmerket den :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...