AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 er det herdet eller transfett i pepperkakedeigen fra Ikea?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Det vet jeg ikke, men DEN VAR STYGG. Kastet mine pepperkaker. Smakte plast!!
Gjest Harepus Skrevet 10. desember 2010 #4 Skrevet 10. desember 2010 Er jo fort gjort å se på pakka, hvis det står noe om delvis herdet vegetabilsk fett... Jeg vil allikevel ikke tro det. Har brukt Ikeas pepperkakedeig flere ganger, både fordi deigen er lett å jobbe med og fordi den smaker like godt som min hjemmelagede deig (som tar to døgn for å bli ferdig). AB over meg: brukte du plastformer og glemte å plukke de av før du stekte kakene? 1
skrue Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Godt med konserveringsmidler må det uansett være i deigen siden den lagres i romtemperatur. Smakte på noen kaker som var laget av denne deigen nylig og jeg syntes de var ganske tamme. Mulig de fleste foretrekker den slik. Jeg for min del vil ha mer smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå