Gå til innhold

TIL ALLE MENN

Fremhevede innlegg

Skrevet

kvinner drar til syden og har sex med lokale tyrkere og grekere. Og nekter for det i ettertid.

Menn har sex med prostituerte i utlandet (Thailand, Holland, Russland, Tyskland , Frankrike, Spania osv osv). Og nekter for det, ihvertfall overfor kvinner.

Nytter ikke å ha en åpen debtatt om disse tingene, folk vil aldri innrømme noe som helst.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisen på glufsa har alltid vært høyere enn prisen på kuken, altså må menn tilby et passende vederlag for å kunne få fitte. Stikkord er penger, makt, sosial status etc. Det en mann gjør når han får dame el. gifter seg er at han skaffer seg regelmessig tilgang på sex. For de fleste single menn er fitteforsyningene sjeldne og uregelmessige, og det kreves betydelig egeninnsats for å slå kloa i godene. Dette forandrer seg når han får ei dame, men til gjengjeld må han betale dyrt for det. Det er ingen prinsippiell forskjell mellom giftemål og prostitusjon, for menn må i alle tilfelle betale for å få tilgang på det dama har mellom beina, eneste som skiller dem er at det er dyrere å skaffe seg kone.

Jeg vet ikke hvilken stein du bor under, men sånn funker det ikke her ihvertfall. Jeg krever intet annet enn at mannen min skal behandle meg med respekt, og det gjør han. Jeg fører ikke opp sexpoeng for antall minutter støvsuging, antall blomsterbuketter eller bonuser på jobben. Vi har sex når vi ønsker det, og i vårt forhold er det jeg som ønsker mest.

Gå tilbake 70 år i tid, og menn måtte kanskje "betale" for sex med sin kone, men for de fleste har nok verden kommet lengre enn det.

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

kvinner drar til syden og har sex med lokale tyrkere og grekere. Og nekter for det i ettertid.

Menn har sex med prostituerte i utlandet (Thailand, Holland, Russland, Tyskland , Frankrike, Spania osv osv). Og nekter for det, ihvertfall overfor kvinner.

Nytter ikke å ha en åpen debtatt om disse tingene, folk vil aldri innrømme noe som helst.

Hadde jeg kjøpt sex, så hadde jeg stått for det. Men klart, alle er ikke like tøffe som meg.

Anyways, denne debatten er jo ikke slik at folk signerer med ekte navn og tlf.nummer. Ingen som vet hvem jeg er, og mange her er så anonyme som man kan få blitt. DESSUTEN så kan man svare anonymt uten å avsløre nick.

Eller hevder du at folk er i fornektelse?

Endret av HunterLady
Skrevet

Jeg har aldri vært i nærheten av å gjøre det, men jeg hadde nok gjort det om den riktige situasjonen hadde oppstått. Da tenker jeg ikke på en tilfeldig hore på et gatehjørne, men sett at du prater og har det bra med en dame en hel kveld, hun blir med deg hjem men så sier hun plutselig "Du, jeg er prostituert, og jeg må nok ta 1000 kr for å ligge med deg". Er jeg full og kåt så ser jeg ikke helt at jeg sier nei.

Skrevet

Men herregud, da er det jo DU som er godheten selv.

Høres ut som et fantastisk menneske. ;)

Jeg har også en type som er en dominant jævel av dimensjoner. Lurer på hvem som er verst/best av dere! :gjeiper:

Challenge accepted!

Tror madammen vil stemme for meg, og du for ham - så vi er rett og slett fantastiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...