Gjest HunterLady Skrevet 11. desember 2010 #41 Skrevet 11. desember 2010 Ja! jeg er kvinne og reiser ca en gang i året til mit faste feriested i Carbien. Der blir jeg pleiet av lokale karer som får penger for strevet. Jeg synes mange kvinner i Norge er både patetiske og dobbeltmoralske når de lar seg indignere av menn som betaler kvinner for sex. Spesielt de som gjør slik som jeg gjør og nyter uten skam og fordømmelse. Er dere klar over hvor mange kvinner som kjøper sex? Kvinner som kjøper sex er like patetiske som menn som kjøper sex. Rike, gamle fruer som kjøper seg unggutter er heslige. Det mener jeg. Greit at du ikke skammer deg, en ærlig sak det. Men jeg hadde skamma meg som en hund. 1
Gjest MikeWaters Skrevet 12. desember 2010 #42 Skrevet 12. desember 2010 Jeg har aldri kjøpt sex, hverken av prostituerte eller av kona.
Gjest Katten. Skrevet 12. desember 2010 #43 Skrevet 12. desember 2010 Kvinner som kjøper sex er like patetiske som menn som kjøper sex. Rike, gamle fruer som kjøper seg unggutter er heslige. Det mener jeg. Greit at du ikke skammer deg, en ærlig sak det. Men jeg hadde skamma meg som en hund. Shhhhhhhhhhhh, du snakker om min levemåte - om jeg blir singel igjen. :D
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2010 #44 Skrevet 12. desember 2010 Ja! jeg er kvinne og reiser ca en gang i året til mit faste feriested i Carbien. Der blir jeg pleiet av lokale karer som får penger for strevet. Jeg synes mange kvinner i Norge er både patetiske og dobbeltmoralske når de lar seg indignere av menn som betaler kvinner for sex. Spesielt de som gjør slik som jeg gjør og nyter uten skam og fordømmelse. Er dere klar over hvor mange kvinner som kjøper sex? Jeg kan fint tenke meg at det er store mørketall når det gjelder mannlig prostitusjon og kvinnelige sexkjøp, men slik snakker man jo ikke om i dagens Norge, for det hadde jo ikke akkurat legitimert en del av kvinnekampen som føres i Norge.
Gjest HunterLady Skrevet 12. desember 2010 #45 Skrevet 12. desember 2010 Shhhhhhhhhhhh, du snakker om min levemåte - om jeg blir singel igjen. :D You dirty man... ! :gjeiper:
Gjest Katten. Skrevet 12. desember 2010 #46 Skrevet 12. desember 2010 You dirty man... ! :gjeiper: Haha, du aner virkelig ikke :D
Gjest HunterLady Skrevet 12. desember 2010 #47 Skrevet 12. desember 2010 Haha, du aner virkelig ikke :D Du har hatt sex med hundrevis av damer, også menn Du har kjøpt sex Du har solgt sex Du har vært med på Gangbang, Bukkake-orgier osv. Am I right?
Gjest Katten. Skrevet 12. desember 2010 #48 Skrevet 12. desember 2010 Du har hatt sex med hundrevis av damer, også menn Nja, ikke et så høyt antall, men jeg har vært med på devils threesome (to menn og en jente). Du har kjøpt sex Jeg har betalt taxien hjem. Du har solgt sex Jeg har fått en god del goder igjen for sex. Du har vært med på Gangbang, Bukkake-orgier osv. Dessverre. Hadde dog sikkert vært djevelsk artig. Bleh, min skittenhet ligger på andre områder :/
Gjest HunterLady Skrevet 12. desember 2010 #49 Skrevet 12. desember 2010 Nja, ikke et så høyt antall, men jeg har vært med på devils threesome (to menn og en jente). Jeg har betalt taxien hjem. Jeg har fått en god del goder igjen for sex. Dessverre. Hadde dog sikkert vært djevelsk artig. Bleh, min skittenhet ligger på andre områder :/ Et dårlig menneske i dine øyne kanskje??? Er du sikkert ikke. Jeg også ser på meg selv som litt ond innimellom. Egoistisk drittmenneske til tider ja. Men god langt der inne..
Gjest Katten. Skrevet 12. desember 2010 #50 Skrevet 12. desember 2010 Jeg anser meg selv som et fantastisk menneske. Selvbedrag <3 Tenkte mer på at jeg er dominant jævel i senga :D men du virker jo som godheten selv
Gjest Gutt29 Skrevet 12. desember 2010 #51 Skrevet 12. desember 2010 Siden en kar her inne påstår at alle menn som sier de ikke har kjøpt sex, er løgnere, så tenkte jeg å sjekke litt da Sånne ting er bare et patetisk forsøk på å føle seg bedre ved å dra alle andre ned på samme nivå. Du ser det samme med de gutta her inne som absolutt skal påstå at ALLE menn hadde pult hva som helst hvis de fikk sjansen. Samme greia.
Satyr Skrevet 12. desember 2010 #52 Skrevet 12. desember 2010 Siden en kar her inne påstår at alle menn som sier de ikke har kjøpt sex, er løgnere, så tenkte jeg å sjekke litt da. Selv om jeg vet at dette forumet høyst sannsynlig består av litt flere "skitne" mennesker enn det som er representativt for hele befolkningen. Så har du hatt sex med en prostituert??? Definisjon i denne sammenheng: En du vet er prostituert, null tvil inni bildet. Et bevisst valg med andre ord. Aldri kjøpt sex og har aldri vært interessert i å kjøpe sex. Her er hvorfor: 1. Jeg får ingen tenning av å ha sex med en dame som kun gjør det for å tjene penger og som ikke tenner på MEG ;-) 2. Det er noe grunnleggende ekkelt med hele situasjonen :-/. En vet aldri hvorfor damer gjør slikt, men jeg er ganske sikker på at det ikke akkurat er førstevalget for en ung jente som sitter og tenker på hva hun skal bruke livet sitt til- stakkars... S.
Gjest nobilian Skrevet 12. desember 2010 #53 Skrevet 12. desember 2010 Så har du hatt sex med en prostituert??? Definisjon i denne sammenheng: En du vet er prostituert, null tvil inni bildet. Et bevisst valg med andre ord. *** Nei, jeg har ikke kjøpt sex.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #54 Skrevet 12. desember 2010 Dette idiotiske utsagnet kommer alltid i slike debatter. Stupid, stupid, STUPID! Det er vel ikke snakk om å betale noe som helst om man er gift med en man elsker. Å lage fin middag til sin kone som kanskje fører til sex eller kjøpe noe til den man elsker som kanskje ender med sex etterpå eller senere på kvelden, handler ikke om å betale for sex. Det handler om å behandle de man elsker ekstra bra. Man har også sex med den man elsker, betyr ikke at man er prostituert av den grunn. Betaler jeg for sex om jeg lager mat til mannen min eller gir han en gave, også har vi sex etterpå? Er han en hore da?? Prisen på glufsa har alltid vært høyere enn prisen på kuken, altså må menn tilby et passende vederlag for å kunne få fitte. Stikkord er penger, makt, sosial status etc. Det en mann gjør når han får dame el. gifter seg er at han skaffer seg regelmessig tilgang på sex. For de fleste single menn er fitteforsyningene sjeldne og uregelmessige, og det kreves betydelig egeninnsats for å slå kloa i godene. Dette forandrer seg når han får ei dame, men til gjengjeld må han betale dyrt for det. Det er ingen prinsippiell forskjell mellom giftemål og prostitusjon, for menn må i alle tilfelle betale for å få tilgang på det dama har mellom beina, eneste som skiller dem er at det er dyrere å skaffe seg kone.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. desember 2010 #55 Skrevet 13. desember 2010 Siden en kar her inne påstår at alle menn som sier de ikke har kjøpt sex, er løgnere, så tenkte jeg å sjekke litt da. Selv om jeg vet at dette forumet høyst sannsynlig består av litt flere "skitne" mennesker enn det som er representativt for hele befolkningen. Så har du hatt sex med en prostituert??? Definisjon i denne sammenheng: En du vet er prostituert, null tvil inni bildet. Et bevisst valg med andre ord. Nei. Gidder ikke betale for det. Skal jeg først pule så vil jeg gjerne være overbevist om at hun puler meg fordi hun vil pule MEG. OM det er sant eller ei, det er ikke så viktig, men hun må få meg til tro at det er slik. Og om jeg da skal betale for det så VET jeg jo at det IKKE er slik...
Gjest HunterLady Skrevet 13. desember 2010 #56 Skrevet 13. desember 2010 Prisen på glufsa har alltid vært høyere enn prisen på kuken, altså må menn tilby et passende vederlag for å kunne få fitte. Stikkord er penger, makt, sosial status etc. Det en mann gjør når han får dame el. gifter seg er at han skaffer seg regelmessig tilgang på sex. For de fleste single menn er fitteforsyningene sjeldne og uregelmessige, og det kreves betydelig egeninnsats for å slå kloa i godene. Dette forandrer seg når han får ei dame, men til gjengjeld må han betale dyrt for det. Det er ingen prinsippiell forskjell mellom giftemål og prostitusjon, for menn må i alle tilfelle betale for å få tilgang på det dama har mellom beina, eneste som skiller dem er at det er dyrere å skaffe seg kone. Jeg skjønner du har et fokvaklet syn på det hele og har kommet opp med din egen lille teori om hvorfor menn er fra mars og kvinner er fra venus. Dette er faen meg det minst reflekterte og fornuftige jeg har hørt på lenge. Eller jeg har hørt d mange ganger.. Av selvopptatte, uvitende guttebasser. Hvis du tror at dette er tilfelle, så har ikke du møtt på de riktige kvinnene. Er ikke alle kvinner som er aseksuell vettu, slik som du framstiller oss.
Gjest HunterLady Skrevet 13. desember 2010 #57 Skrevet 13. desember 2010 Jeg anser meg selv som et fantastisk menneske. Selvbedrag <3 Tenkte mer på at jeg er dominant jævel i senga :D men du virker jo som godheten selv Men herregud, da er det jo DU som er godheten selv. Høres ut som et fantastisk menneske. Jeg har også en type som er en dominant jævel av dimensjoner. Lurer på hvem som er verst/best av dere! :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #58 Skrevet 13. desember 2010 Prisen på glufsa har alltid vært høyere enn prisen på kuken, altså må menn tilby et passende vederlag for å kunne få fitte. Stikkord er penger, makt, sosial status etc. Det en mann gjør når han får dame el. gifter seg er at han skaffer seg regelmessig tilgang på sex. For de fleste single menn er fitteforsyningene sjeldne og uregelmessige, og det kreves betydelig egeninnsats for å slå kloa i godene. Dette forandrer seg når han får ei dame, men til gjengjeld må han betale dyrt for det. Det er ingen prinsippiell forskjell mellom giftemål og prostitusjon, for menn må i alle tilfelle betale for å få tilgang på det dama har mellom beina, eneste som skiller dem er at det er dyrere å skaffe seg kone. Herregud. Det vitner ikke om noe særlig godt seksualliv når man må bestikke den andre til å delta. Kan du ikke finne deg ei dame som liker sex istedet? Evt utvikle en litt mer positiv personlighet, så noen faktisk kan få lyst til å ha sex med deg?
Gjest Airi Skrevet 13. desember 2010 #59 Skrevet 13. desember 2010 Herregud. Det vitner ikke om noe særlig godt seksualliv når man må bestikke den andre til å delta. Kan du ikke finne deg ei dame som liker sex istedet? Evt utvikle en litt mer positiv personlighet, så noen faktisk kan få lyst til å ha sex med deg? Wops, det var meg ja. Kom nær anonymknappen, og har ingen grunn til å gjemme meg.
Gjest Airi Skrevet 13. desember 2010 #60 Skrevet 13. desember 2010 (endret) menn som kjøper horer ser jeg ned på, for de er med på å opprette menneskehandel og jeg blir rett og slett kvalm! Hadde jeg oppdaget at typen hadde betalt for sex, hadde det vært kroken på døra! Det hadde det vært her i huset også, noen ting går det ikke an å kompromisse på. Det hadde vært bedre at han hadde vært utro med søstra mi, for å sette det litt på spissen (men utfallet hadde så klart blitt kroken på døra da og). Endret 13. desember 2010 av Airi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå