Gå til innhold

TIL ALLE MENN

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Det nærmeste jeg kommer å betale for sex, er taxituren hjem. Ellers har jeg hatt sex med en prostituert på fritiden hennes (fikk vite om det i etterkant) samt en stripper.

Fikk faktisk 400 kroner, frokost og kjøretur hjem etter jeg hadde sex med ei litt oppi årene.

Jeg er sammen med en stripper jeg :rødme:

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg er sammen med en stripper jeg :rødme:

Kult! Du er jo nesten like heldig som madammen, jo! :lur:

Stripper ofte for henne, og pleier å gi strippe-show i bursdagsgave til venninner - alltid en vinner, og ender alltid med at jeg må ta med madammen på toalettet en tur.

Skrevet

Ja, men har du vært sammen med en del "forskjellige" da hunter? Det er bra med litt erfaring da.

Men uansett jeg skulle tilbake til min egen historie. Ja jeg merker dere fordømemr handlingen litt. Men nå må dere skjønne at dette var på nachspiel, og jeg kjente henne litt fra før, + at hun akkurat hadde sommerferie fra studiestedet sitt, + at vi hadde hengt sammen hele dagen lang og hele kvelden lang og natta lang, og det først etter at alle andre hadde forsvunnet og vi var alene hun kom med forslaget sitt.

Skal dere her ærlig og fordømmende påstå at det ikke finnes mennesker som har en fetisj med å belønne for gjenytelser?

Tror dere nesten er smågale jeg, her stiller hunterlady et oppriktig og redelig spørsmål, så skal vi som svarer ærlige under fullt navn fortjene å oppleve sjikane og ukvemsord?

JA jeg er stolt av erfaringen, men gjør det neppe igjen. Av to årsaker, - neste gang er det jeg skal være hora og tjene en femhundre lapp og for det andre så er jeg i et forhold nå!

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, men har du vært sammen med en del "forskjellige" da hunter? Det er bra med litt erfaring da.

Men uansett jeg skulle tilbake til min egen historie. Ja jeg merker dere fordømemr handlingen litt. Men nå må dere skjønne at dette var på nachspiel, og jeg kjente henne litt fra før, + at hun akkurat hadde sommerferie fra studiestedet sitt, + at vi hadde hengt sammen hele dagen lang og hele kvelden lang og natta lang, og det først etter at alle andre hadde forsvunnet og vi var alene hun kom med forslaget sitt.

Skal dere her ærlig og fordømmende påstå at det ikke finnes mennesker som har en fetisj med å belønne for gjenytelser?

Tror dere nesten er smågale jeg, her stiller hunterlady et oppriktig og redelig spørsmål, så skal vi som svarer ærlige under fullt navn fortjene å oppleve sjikane og ukvemsord?

JA jeg er stolt av erfaringen, men gjør det neppe igjen. Av to årsaker, - neste gang er det jeg skal være hora og tjene en femhundre lapp og for det andre så er jeg i et forhold nå!

"Forskjellige" hva?? Erfaring innen hva? Innen sex?

Jeg skjønner godt din tenning og denne jentas..

Kunne tent på det selv... ;)

Men de neddopa horene som tvinges inn det er overhodet ikke tennende.

Skrevet

Det er vel ingen som kunne velge som ville valgt en neddopa kjerring?

Gjest HunterLady
Skrevet

Å joda..

• Liker 1
Skrevet

Aldri skjedd, og kommer aldri til å skje. Funker det ikke å få noe gratis, så driter jeg i det :)

• Liker 1
Skrevet

Hah! Son, you have much to learn. RAEP FACE ON!

Skrevet

Jeg forstår den at man kanskje kan velge å pule på en som halvsover for at hun skal våkne litt, men den å knulle på noen som er bevisstløse er ganske så meningsløst.

Men! Alle som har gitt en dame en sobril, en riotril, en rohypnol, en valium, en flunimpam en eller ett eller annet av dette skjønner jo at man ikke behøver voldta en jente da. Da er det hun som hopper på deg!

Jeg sett damer som har vært så kåte at de kunne pult hva som helst. Selvfølgelig husker de jo ingenting dagen etterpå, - for da har de jo glemt alt sammen.

Hmm, jeg skrev feil øverst der, jeg mente ikke putte i drinken eller noe, for da forsvinner spenningern, jeg snakker om de tilfeller hvor damer gjør dette av egen fri vilje, og det vet jo vi alle finnes.

Skrevet

Forresten, dette er ting jeg bare har hørt av andre altså! Ikke noe selvopplevd, helt ærlig! Akkurat som jeg aldri har forsøkt å ha sex på amfetaminform, også helt sant! Dette er jo ti år siden da, og da kan man pynte på opplevelsene sine.

Skrevet

ikke en gang med ressurser og tid?

Skrevet (endret)

Er bare 21 og enda ung, så har ikke hatt behov for å gjøre det.

Syntes det er litt småkavlmt uansett.

Endret av Ziegel
Skrevet

ikke en gang med ressurser og tid?

Hehehehe. Menn betaler ALLTID for sex på én eller annen måte. Ei kone er ikke noe annet enn en luksusprostituert. Det er avskyelig, men sånn er det.

Skrevet

Jepp. Da er det kanskje like så greit å ikke fortelle om det. Om det kun dreier seg om sex, og ikke følelser. :)

Nei, man er moralsk forpliktet til å fortelle partneren om det, så enkelt er det.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg har aldri betalt for det, men fordømmer ikke de som har heller.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

menn som kjøper horer ser jeg ned på, for de er med på å opprette menneskehandel og jeg blir rett og slett kvalm!

Hadde jeg oppdaget at typen hadde betalt for sex, hadde det vært kroken på døra!

• Liker 2
Skrevet

Ja!

jeg er kvinne og reiser ca en gang i året til mit faste feriested i Carbien. Der blir jeg pleiet av lokale karer som får penger for strevet.

Jeg synes mange kvinner i Norge er både patetiske og dobbeltmoralske når de lar seg indignere av menn som betaler kvinner for sex. Spesielt de som gjør slik som jeg gjør og nyter uten skam og fordømmelse. Er dere klar over hvor mange kvinner som kjøper sex?

Gjest HunterLady
Skrevet

Hehehehe. Menn betaler ALLTID for sex på én eller annen måte. Ei kone er ikke noe annet enn en luksusprostituert. Det er avskyelig, men sånn er det.

Dette idiotiske utsagnet kommer alltid i slike debatter.

Stupid, stupid, STUPID!

Det er vel ikke snakk om å betale noe som helst om man er gift med en man elsker. Å lage fin middag til sin kone som kanskje fører til sex eller kjøpe noe til den man elsker som kanskje ender med sex etterpå eller senere på kvelden, handler ikke om å betale for sex. Det handler om å behandle de man elsker ekstra bra. Man har også sex med den man elsker, betyr ikke at man er prostituert av den grunn.

Betaler jeg for sex om jeg lager mat til mannen min eller gir han en gave, også har vi sex etterpå? Er han en hore da??

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...