Gå til innhold

TIL ALLE MENN

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Siden en kar her inne påstår at alle menn som sier de ikke har kjøpt sex, er løgnere, så tenkte jeg å sjekke litt da. Selv om jeg vet at dette forumet høyst sannsynlig består av litt flere "skitne" mennesker enn det som er representativt for hele befolkningen.

Så har du hatt sex med en prostituert???

Definisjon i denne sammenheng: En du vet er prostituert, null tvil inni bildet. Et bevisst valg med andre ord.

Endret av HunterLady
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i Norge.

I utlandet (og det er ganske stort) kan det ofte være litt vanskeligere å definere hvem som er prostituerte så det blir vel mer enn definisjonssak.

Gjest HunterLady
Skrevet

Ikke i Norge.

I utlandet (og det er ganske stort) kan det ofte være litt vanskeligere å definere hvem som er prostituerte så det blir vel mer enn definisjonssak.

Har redigert HI

Skrevet

Nei,

men så er jeg litt sjenert, og synes det er flaut.

Skulle jeg gjort det så måtte jeg også vært sikker på at hun jeg handlet av var med av egen fri vilje.

Jeg kommer aldri til å gjøre det med mindre dama mi dumper meg eller dør.

En gang kunne jeg kanskje ha kjøpt sex av strippedame, men jeg var for full til å forstå hvordan jeg skulle legge det fram for henne, og jeg var usikker på om hun var prostituert eller ikke. Det var også språkproblemer. Dessuten var jeg gift(men jeg kunne jo slått opp på sms).

Gjest HunterLady
Skrevet

Nei,

men så er jeg litt sjenert, og synes det er flaut.

Skulle jeg gjort det så måtte jeg også vært sikker på at hun jeg handlet av var med av egen fri vilje.

Jeg kommer aldri til å gjøre det med mindre dama mi dumper meg eller dør.

En gang kunne jeg kanskje ha kjøpt sex av strippedame, men jeg var for full til å forstå hvordan jeg skulle legge det fram for henne, og jeg var usikker på om hun var prostituert eller ikke. Det var også språkproblemer. Dessuten var jeg gift(men jeg kunne jo slått opp på sms).

Kjenner til en god del profesjonelle strippere, og tro meg, de fleste hadde gitt deg en på trynet om du spurte.

Men skjønner også godt de som ser på strippere som mer horete enn andre.

Skrevet

Nei, men jeg har lite i mot at folk kjøper sex. Jeg skulle bare ønske at det kom inn ordnede former.

Skrevet

Nei, nå har jeg ikke hatt sex med noen andre heller da, så mitt svar tells kanskje ikke?

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg betalte femhundre kroner for at en jente jeg kjente den gangen skulle suge meg.

Det var for det første hennes forslag, - og for det andre var det hennes initativ, - og for det tredje så brunster jeg noe så vannvittig på uskikkelige jenter at jeg ikke kan styre meg, - at jeg blir viljeløs og svak og helt overlatt omstendighetene at uansett hva som skjer er det overhodet ikke min feil!

Men det var pirrende å tenke på hva som kan foregå i en ungpikes uskikkelig sinn. Det var tanken på betaling som gjorde henne kåt, - pene og attraktive jenter kan nedverdige dem selv littegranne for å gjøre dem enda penere og enda mer attraktiv. Flørte med sin utilgjenglighet og lokke med tilgjengelighet ble for mye for meg. Blikket hun sendte meg gjorde meg svak.

Hun fortalte meg at ved å degenerere sin egen seksualitet, hun vet vel som alle kvinner flest at det er kvinner som besitter seksualmakten, kvinner har sex og kvinner får betalt, menn har sex og må betale, - er ikke denne urettferdigheten også tilblivelsen og skapelsen av all brunst som foregår mellom kjønnene? Jenter som har så stor selvtillit og føler seg så trygg på seg selv kan også pirre hovmodigheten littegranna, - hun vet at hun kan få hvem hun vil så derfor underkaster hun seg! Hun vinner både sexen og lysten og attraktiviteten.

Se på meg kunne hun si; "meg kan ingen få", og senere, "jeg tar dem jeg vil", ingen bestememer over henne og det gjør henne enda mer ettertraktet og utilgjelig. Man må bare se dypt inn i øynene hennes så ser man et gjenskjær av ren drift.

Har møtt henne ved senere anledninger også, og det som gjør meg så kåt er at ingen andre mennesker veit at hun er en hore! Hun har alminnelig inntekt, er penere enn snittet, gjorde det bra på studiene, bor fint, har en snill mann, - og det er bare i tankene hennes hydraen kommer frem.

Forestill dere en engel med flaggermusvinger.

Skrevet

Har gjort det. Har ingen planer om å fortsette med det, ettersom jeg ikke synes det er verdt det. (bortkasta penger imo) Utnyttet friheten til å gjøre det 1 måned før det ble ulovlig å kjøpe sex, bare for å ha gjort det en gang. Følte liksom at vi nordmenn mistet en frihet, så da ville jeg benytte meg av den friheten mens vi fortsatt hadde den ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, en gang.

På strippeklubb i utlandet kjøpte jeg sex (blowjob) av en snerten skjønnhet.

Usikker på om jeg gjør det igjen, men i grunn ser jeg ikke problemet.

I stedet for å fiske rundt (les: sjekke) en hel kveld og bruke masse penger på å spandere drinker, mat, o.l. så går en rett på sak og bruker de samme pengene på å få den en egentlig er ute etter.

• Liker 1
Gjest Thefainter
Skrevet

Nei, og kommer aldri til å gjøre det heller.

• Liker 1
Gjest Bombibjørnar
Skrevet

Haha, nei. Moralsk sett har jeg ikke noe i mot det, men jeg er en liten gnier på den måten. Jeg bruker heller ett par tusen kroner på å lage verdens mest fantastiske måltid til en kvinne enn å betale henne direkte, rett og slett fordi jeg liker maten og selskapet selv. ;p I det hele tatt må jeg bare si "Nei, det gjør jeg ikke. Fordi jeg har bedre ting å bruke pengene på."

Skrevet

Siden en kar her inne påstår at alle menn som sier de ikke har kjøpt sex, er løgnere, så tenkte jeg å sjekke litt da.

Vel, alle er ikke løgnere, men som du forstår så er det nødvendig for de som har kjøpt sex å lyve og holde det skjult, for får dama vite om det blir forholdet veldig skadet.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for personangrep.

Spørsmål ang moderering tas på pm.

Trampe -mod-

Endret av Trampe
Gjest HunterLady
Skrevet

Vel, alle er ikke løgnere, men som du forstår så er det nødvendig for de som har kjøpt sex å lyve og holde det skjult, for får dama vite om det blir forholdet veldig skadet.

Joda, men forholdet blir ennå mer skadet om man hører det av f.eks en kompis.. Hvorfor ikke bare være ærlig? Står lite respekt av å kjøpe sex i mine øyne, men enda mindre respekt å lyve om å ha gjort det.

Men alle har vel sine hemmeligheter.. ;) Jeg vil heller ikke gi ut bok om mine seksualerfaringer liksom..

Skrevet

Joda, men forholdet blir ennå mer skadet om man hører det av f.eks en kompis.. Hvorfor ikke bare være ærlig? Står lite respekt av å kjøpe sex i mine øyne, men enda mindre respekt å lyve om å ha gjort det.

Men alle har vel sine hemmeligheter.. ;) Jeg vil heller ikke gi ut bok om mine seksualerfaringer liksom..

Slike kompiser håper jeg folk slipper å ha.

Man må vite at dama ikke tar skade av det for å fortelle noe sånt. Respekt er så viktig i et forhold at det er galskap å gamble med den.

Fortell en kvinne en slik ting, og hun vil huske det til døden.

Hvis man elsker sin kjære, så holder man kjeft. Det handler ikke om å ikke stå for det man har gjort. Det handler om å ikke ødelegge respekt og kjærlighet.

Gjest HunterLady
Skrevet

Slike kompiser håper jeg folk slipper å ha.

Man må vite at dama ikke tar skade av det for å fortelle noe sånt. Respekt er så viktig i et forhold at det er galskap å gamble med den.

Fortell en kvinne en slik ting, og hun vil huske det til døden.

Hvis man elsker sin kjære, så holder man kjeft. Det handler ikke om å ikke stå for det man har gjort. Det handler om å ikke ødelegge respekt og kjærlighet.

Men om man er utro da? Hvis hun aldri får vite det, så må det jo være greit da??

Neida, jeg tar poenget ditt veldig godt og er for så vidt enig med deg. Horer holder man kjeft om!

Skrevet

Men om man er utro da? Hvis hun aldri får vite det, så må det jo være greit da??

Neida, jeg tar poenget ditt veldig godt og er for så vidt enig med deg. Horer holder man kjeft om!

Utroskap er uansett ikke greit, men mange har gjort det og levd lykkelig alle sine dager til døden med en fornøyd ektefelle som ikke har visst noe om det.

Gjest HunterLady
Skrevet

Utroskap er uansett ikke greit, men mange har gjort det og levd lykkelig alle sine dager til døden med en fornøyd ektefelle som ikke har visst noe om det.

Jepp. Da er det kanskje like så greit å ikke fortelle om det. Om det kun dreier seg om sex, og ikke følelser. :)

Gjest Katten.
Skrevet

Det nærmeste jeg kommer å betale for sex, er taxituren hjem. Ellers har jeg hatt sex med en prostituert på fritiden hennes (fikk vite om det i etterkant) samt en stripper.

Fikk faktisk 400 kroner, frokost og kjøretur hjem etter jeg hadde sex med ei litt oppi årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...