AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Var på hytta i helga og hadde med ferske reker som ikke ble spist opp. Nå er jeg ganske sikker på at vi glemte å ut søpla med rekene i Vi lot ikke noe varme stå på da vi dro fra hytta så regner med at det er relativt kaldt der, men kommer det til å lukte død og fordervelse når vi kommer tilbake i påska likevel eller vil det gå bra siden det er så kaldt? Uff, er en åttetimers kjøretur til hytta så har ikke lyst til å dra tilbake kun for å gå ut med søpla..
Capricorn Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Jeg tror faktisk lukten har forsvunnet innen påske. Da har det vel råtnet ferdig?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Oi! Tror nok det vil lukte selvom det er kaldt? Jeg bodde i kollektiv og da var det en som glemte en kjele med risgrøt på benken. Det var iskaldt i hele juleferien, men da jeg kom opp (førstemann) luktet det døden!! Åh, herregud som det stinket. Men det er kanskje anderledes når det gjelder melk. Håper det for din del!
animelona Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 (endret) Har hørt historier om folk som har måtte flytte fra leiligheten fordi noen hadde gjemt en reke i gardinstanga. Sikkert bare en vandrehistorie da :gjeiper: Endret 9. desember 2010 av animelona
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Har flere ganger komt på hytta hvor andre har lagt igjen noe så det råtner. Ofte finenr vi jo veldig oppsmuldrede muskadaver også. Lukter ikke ille inne i hytta uansett.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 Ville bekymret meg mer for dyr og insekter som bananfluer o.l enn lukt..... ÆSj.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 Seriøst..Jeg glemte noen jordbær i bosset i noen dager i sommer når varmen stod på som værst, og vel..resultatet var at bananfluer klekket i bosset. Små mark overralt.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #8 Skrevet 9. desember 2010 Du trenger ikke å bekymre deg for bananfluer. De fryser i hjel uansett. Jeg tror jeg hadde tatt sjansen på å la det ligge til påske. Du må garantert lufte ut, men pga kulda så kan det gå greit.
Wombat Skrevet 9. desember 2010 #9 Skrevet 9. desember 2010 Om det er under 0 så vil det gå bra - blir vel det samme som i fryseren det :klø: Det meste av dyr er i dvale nå eller døde så det eneste du kanskje må gjøre er å lufte, ev vaske med sitron eller noe som dreper lukta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå