Gå til innhold

Disse skoene

Anbefalte innlegg

Skrevet
Disse. Fæle og urharry eller litt søtkule? :/ De ser gode ut, men det er et eller annet som er litt "off" i mine øyne. Ønsker å skifte litt stil, og har ikke peiling på sko, rett og slett. :sjenert:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, enig med deg, det var noe som var litt off, selv om det ikke er lett å se hva nøyaktig det er. Jeg synes kanskje det blir litt sånn wannabe-bikerchick-aktig og kanskje litt harry, men kommer helt på hvordan du ser ut, føler jeg. Noen kunne gjort dem urharry som du sier, mens andre kunne sikkert gjort dem kjempekule...

Skrevet

Jeg synes de er støgge. Får meg til å tenke på en 80-talls vinterhore med leopardmønstret skinnbukse og tupert hår.

Skrevet

Noen kunne gjort dem urharry som du sier, mens andre kunne sikkert gjort dem kjempekule...

JA, der sa du det. :enig: Man må vel være ganske ekstremt motebevisst for å "pull them off" tror jeg, mens jeg er mer klassisk i stilen (les: kjedelig).

Skrevet

Ville være vanskelig å bruke disse "bra" etter min mening.

Det som er galt med modellen? For mye spenner. Altfor mye spenner!

Syntes nå jeg...

Skrevet

Jeg likte den øverste delen, men ikke den nederste med hælen og frampå tuppen :gjeiper:

Gjest Badabing
Skrevet

Det er jo trendy med sånne sko, men kan fort se feil ut om man ikke er flink til å style klærne sine bra.

Skrevet

shit de var kule. Artige små nette heler, smart fór inni, røffe spenner og fin liten tupp. JA takk!

Skrevet

Ikke pent.

Skrevet

Disse er i kategorien "Sko som Irriterer". Det finnes vakre sko, helt greie sko og stygge sko, men av og til kommer jeg over sko som kunne vært fine om ikke detaljene/materialet var helt feil. Jeg tar meg selv i å ønske at akkurat de skoene bare kunne vært litt annerledes, for da hadde jeg kjøpt de med en gang, så da ender jeg opp i en 50/50 situasjon hvor jeg har lyst på noe jeg ikke kan få, mens jeg samtidig synes de er stygge - derav "Sko som Irriterer".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...