Miracl3 Skrevet 15. oktober 2003 #1 Skrevet 15. oktober 2003 Hvilket stoff og hvilket merke gir mest kvalitet på bukser ? Hvor handler du dine bukser ? Hvilket merke er det ? Og er du fornøyd med kvaliteten ?
@lfa Skrevet 15. oktober 2003 #2 Skrevet 15. oktober 2003 Er ikke så opptatt av stoff og merke, men form. Hjelper lite at buksa er av et bra merke, hvis man ser ut som et spøkelse i den. Handler "overalt" og er som regel fornøyd med det jeg ender opp med.
Gjest Lea Skrevet 16. oktober 2003 #3 Skrevet 16. oktober 2003 Har ikke så mye greie på sånt, men de buksene jeg har vært mest fornøyd med har vært i et litt tykt stoff med litt strech.
starie Skrevet 16. oktober 2003 #4 Skrevet 16. oktober 2003 Stoffet spiller liten rolle for meg, bare de er lange nok i beina og ikke går inn nederst.
Azi Skrevet 16. oktober 2003 #6 Skrevet 16. oktober 2003 Hvilke stoff fortrekker du i bukser ? Går ikke med stoff i bukser..
Ursula Skrevet 16. oktober 2003 #7 Skrevet 16. oktober 2003 Bryr meg ikke så hardt om stoffet, fasongen/hvordan den sitter teller mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå