Bagett Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Det er noen i klassen som snakke stygt om meg og ein venninne. De kjenner meg ikkje. Hiver papir og sånn når eg sitter på skulen. Sitter fremst.. er det mobbing? Eller har den bare begynt og kan vente seg mer? Frister ikkje å møte opp på skulen lengre heller... og de gjeng på VG3.. Voksne gutter som ikkje greier å oppføre seg.. Hva skal eg gjøre for å få slutt på detta? Hva kan eg si til dei neste gang dei gjer noe? Begynner å bli alt for irriterende..det sårer og..
Knitcat Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Det er ikke bare litt barnslige gutter som vil ha kontakt med dere?
Bagett Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2010 Det er ikke bare litt barnslige gutter som vil ha kontakt med dere? Nei,er ikkje det...
Gjest Cho Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Ikke finn deg i oppførsel som sårer deg. Dette hadde jeg definitivt tatt opp med en lærer eller annen kontaktperson på skolen.
Kittykat Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Ja, dette er mobbing. Ta dette opp med læreren. Så kan man krysse fingrene for at de slutter. Har vært ute for det samme selv, men det hjalp ikke noe særlig at jeg sa i fra til læreren. Enden på visa var at jeg eksploderte i ansiktet på mobberne etter lang tids mobbing....Men da var jeg også fylt med et sinne somn hadde bygget seg opp over lang tid pga mobbingen og klarte ikke mer...
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Sikker på at det ikke er flørting?
maipai Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Hvis oppførslen deres får deg til å ikke ville dra på skolen, så syns jeg du skulle snakke med en lærer på skolen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå