Gjest Abelone Skrevet 15. oktober 2003 #1 Skrevet 15. oktober 2003 Er det sånn i de fleste bryllup at man nærmest må sjekke og flørte med alle og enhver hele tiden? Jeg synes det er sånn i brylluper, stort sett. Det skal danses og kysses med alle. God og løssluppen stemning, ja, men jeg blir litt flau over nærmest å bli sjekket opp av alle gamle onkler og halvsusete søskenbarn.... Lurer på om det bare er min familie som kaster hemninger når det er bryllup? Det gjelder forresten mange venner også. Brylluper er helt særegne på dette området. Det virker som om amors piler flyr i alle retninger da. Jeg slutter ikke å forbause meg over dette, og må egentlig innrømme at jeg hiver meg med på bølgen.
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #2 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg har aldri vært i flørtebryllup.....
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 16. oktober 2003 #3 Skrevet 16. oktober 2003 Har aldri opplevd sånt i bryllup...
cappocino Skrevet 16. oktober 2003 #5 Skrevet 16. oktober 2003 Har aldri opplevd flørtebryllup heller.... :o
Gjest Prinsessen Skrevet 16. oktober 2003 #6 Skrevet 16. oktober 2003 Æsj nei, flørte med gamle onkler i den andre familien..... danser bare med mannen min jeg.....
Sandman Skrevet 16. oktober 2003 #7 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg syns det er altfor få som prøver å sjekke opp bruden eller brudgommen i brylluper.
nessi Skrevet 16. oktober 2003 #8 Skrevet 16. oktober 2003 Hmmm...jeg er vant til å danse med flere menn og ha det gøy når jeg er i bryllup, men kan ikke si jeg har opplevt mye sjekking eller overdreven flørting.
aline Skrevet 16. oktober 2003 #9 Skrevet 16. oktober 2003 smiler og danser og prater gjerne med onkler og tanter og andre familiemedlemmer det er sjelden jeg ser, men flørting?? Nei, det har jeg aldri blitt utsatt for i bryllupp (annet en av forloveren til mannen til venninde mi.... og det var heeelt ok!!) Men det kommer jo an på hva man ser på som flørting/sjekking da, smiling, masse prat, klemming, kyssing på kinnet, dansing etc ser jeg på som konversering med familie, men andre ville kanskje tenke på det som sjekking/flørting? Når det gjelder den andre familien kan jeg gjerne danse prate klemme og smile til dem også, for man skal jo bli litt kjent med den nye delen. Men flørter ikke mer med dem en jeg gjør med toåringen til venninda mi!!
Snurre Skrevet 16. oktober 2003 #10 Skrevet 16. oktober 2003 :o Jeg har heller ikke vært med i flørte bryllup :o Hadde onkelen min......
Gjest Poirot Skrevet 16. oktober 2003 #12 Skrevet 16. oktober 2003 Har aldri opplevd sånt i bryllup... Me neither
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå