AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Er det noen her som har tips til en bra linse til et canon EOS 400D. Helst ikke så alt for dyr max 1500
PepsiMax Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 hva vil du bruke linsa til? prøv å se etter hos feks tamron som har ikke er på langt nær så dyre som orginalene..
Vulpes Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Hva du skal bruke den til er viktig å informere om ja, det finnes jo så utrolig mange forskjellige objektiver. Tamron og Sigma har objektiver som er mye billigere enn f.eks. objektivene til Canon, Nikon osv.
Gjest Eithne Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Blir mest å ta bilde av personer Ja jeg har tips Canon 50 mm f/1.8 er et supert objektiv når det gjeler portrettbilder, men jeg bruker det til masse forskjellig. Det beste er at du får det for under 1000 lappen. Har ei venninne som er proff fotograf og hun sverger selv til denne linsa.
PepsiMax Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 oj,hva er det som gjør dette objektivet så billig? til og med et orginal objektiv?
Gjest Eithne Skrevet 10. desember 2010 #7 Skrevet 10. desember 2010 oj,hva er det som gjør dette objektivet så billig? til og med et orginal objektiv? Har ingen aning, men det er et supert objektiv og jeg bruker det til å ta vanlige bilder også - stiller meg bare litt lengre fra
Zzyzx Skrevet 10. desember 2010 #8 Skrevet 10. desember 2010 oj,hva er det som gjør dette objektivet så billig? til og med et orginal objektiv? 50 mm er i utgangspunktet en veldig enkel konstruksjon, og så har de spart mye inn på materialvalg. Den er vel stort sett av plast. Men det er et veldig godt kjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå