Hvitveisen Skrevet 9. desember 2010 #1 Del Skrevet 9. desember 2010 HeiHei! Jeg lurer på hvem klarsynt man må oppsøke her i Oslo som virkelig er anerkjent? Har dere erfaringer med noen, og mens vi har det oppe: hva skal man si og ikke si? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 10. desember 2010 #2 Del Skrevet 10. desember 2010 HeiHei! Jeg lurer på hvem klarsynt man må oppsøke her i Oslo som virkelig er anerkjent? Har dere erfaringer med noen, og mens vi har det oppe: hva skal man si og ikke si? Takk for svar! Si minst mulig, og ta alt sammen opp på bånd. Etter seansen kan du lytte gjennom det, og se hva du syns om troverdigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. desember 2010 #3 Del Skrevet 20. desember 2010 Er det mulig å kalle seg klarsynt og være anerkjent samtidig? :klø: Det skurrer heftig i mine ører... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 20. desember 2010 #4 Del Skrevet 20. desember 2010 Er det mulig å kalle seg klarsynt og være anerkjent samtidig? :klø: Det skurrer heftig i mine ører... Gå å lek en annen plass. Du har ingenting positivt å si i noen av trådene du besøker, Så foreslår du finner en annen plass å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 20. desember 2010 #5 Del Skrevet 20. desember 2010 Gå å lek en annen plass. Du har ingenting positivt å si i noen av trådene du besøker, Så foreslår du finner en annen plass å være. Er det min feil at du kun er i tråder der sannheten svir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 21. desember 2010 #6 Del Skrevet 21. desember 2010 Tråden er ryddet da KG ikke tillater salg av varer eller tjenester i forumet. Vennlig hilsen SportyShorty, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 21. desember 2010 #7 Del Skrevet 21. desember 2010 Er det min feil at du kun er i tråder der sannheten svir? Hehe herregud du er så tragisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoIdentity Skrevet 30. desember 2010 #8 Del Skrevet 30. desember 2010 Anbefaler alle "klarsynte" å ta kontakt med den amerikanske magikeren/forfatteren James Randi som har utlovd en dusør på en million amerikanske dollar til den første som kan bevise at de har noen klarsynte evner (du lager din egen test). Det eneste kravet er at testen foregår under kontrollerte forhold. Testen ble opprettet i 1968 og ingen som har klart å vinne premien. http://en.wikipedia.org/wiki/James_Randi_Educational_Foundation#The_One_Million_Dollar_Paranormal_Challenge Bare et tips til alle klarsynte der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå