AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Noen som har forslag? Hendene mine er så tørre og sprukne at det svir..
Yasi Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Jeg anbefaler L'Occitane sin shea butter hand cream. Syns den er veldig bra! Trekker fort inn i huden og lindrer tørr hud.
Vulpes Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Jeg anbefaler L'Occitane sin shea butter hand cream. Syns den er veldig bra! Trekker fort inn i huden og lindrer tørr hud. Helt enig, bruker denne selv
Jade Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Jeg har prøvd flere, og L'Occitane sin er den som fungerer best! Den reparerer rett og slett de sprukne og såre og tørre hendene mine, og er superdrøy. Du får den både i travel size (30ml - £7) og i vanlig (150ml - £15) på FeelUnique. http://www.feelunique.com/p/LOccitane-Shea-Butter-Hand-Cream-Travel-Size-30ml http://www.feelunique.com/p/LOccitane-Shea-Butter-Hand-Cream-150ml
MonThe Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Bruker en fra Biotherm, som heter noe med "hand and nail", hvit tube med blå skrift, (har den ikke i nærheten akkurat nå), den er veldig god Lukter godt, har god konsistens, og trekker lett inn i huden.
Rosebud Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 Jeg er enig med de fleste over, L'Occitane sin med shea-smør er fantastisk! Jeg synes riktignok den er litt for tykk/klissete for dagbruk, så jeg bruker den kun om natten (med sånne hansker om jeg er kjempetørr), også bruker jeg en fra Krem Fresh om dagen som er litt lettere, men fortsatt gir masse fukt
megava Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 Har samme problemet. Fant god løsning med å bruke SatinHands fra Mary Kay. Bruker Hand Cream og Extra Emollient Night Cream. Den siste har biovokser så jeg bruker den før jeg legger meg. Har du lyst pa dem, skriv en mail til meg.
SmallTalk Skrevet 9. desember 2010 #8 Skrevet 9. desember 2010 Helt enig, bruker denne selv Jeg også!
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2010 #9 Skrevet 10. desember 2010 Jeg bruker også den fra L'Occitane, og elsker den! Syntes ikke den blir for tykk for dagbruk, som en over skrev, tvært imot, trekker seg fort inn, så ikke noe probelm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå