Tanja9023 Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Hei Har lenge tenkt på å skaffe meg ei ny rettetang, og ettersom jeg retter håret hyppig så har jeg tenkt å investere i en "ghd IV styler".. Jeg kikket litt på nett og kom over denne nettsiden: http://www.feelunique.com/brands/ghd/irons Rettetanga er nokså billig, og er jo godkjent av ghd's offisielle hjemmeside, men det er noen ting jeg lurer på siden nettsiden en engelsk. Er det noen forskjell på stikkontaktene? Og er det noen andre eventuelle ting jeg burde tenke over før jeg køper rettetang herifra ?
Sunniva81 Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Den kommer sikkert med utenlandsk stikk kontakt ja.Men det er norsk stikk kontakt inni der igjen.Bare å bruke skrujern det,for å åpne opp.
Yasi Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Den kommer opprinnelig med amerikansk stikkontakt, men det sitter et europeisk hode inni den igjen. Det er bare å skru den opp Den rettetanga er bare helt RÅ! Du kommer til å bli så fornøyd :D Jeg har tatt et før og etter bilde, så du kan bedømme selv dersom du vil Min lenke. Love it Den som selges på feelunique er ekte og billig! Lenge leve feelunique ;) Så du har egentlig ikke annet å tenke på enn å glede deg masse :)
Sunniva81 Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Den kommer opprinnelig med amerikansk stikkontakt, men det sitter et europeisk hode inni den igjen. Det er bare å skru den opp Den rettetanga er bare helt RÅ! Du kommer til å bli så fornøyd :D Jeg har tatt et før og etter bilde, så du kan bedømme selv dersom du vil Min lenke. Love it Den som selges på feelunique er ekte og billig! Lenge leve feelunique ;) Så du har egentlig ikke annet å tenke på enn å glede deg masse :) Wow,det så bra ut ja Har ikke ghd selv,men jeg har den andre typen de produserer.Corioliss rettetang.På salongen sa de at at den var helt maken til ghd og mye billigere,og den gir helt perfekt glatt hår den også.
Yasi Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Wow,det så bra ut ja Har ikke ghd selv,men jeg har den andre typen de produserer.Corioliss rettetang.På salongen sa de at at den var helt maken til ghd og mye billigere,og den gir helt perfekt glatt hår den også. ;) Jeg sverger til den Åja, er det sant? Er den i samme prisklasse da eller? Det viktigste er jo at man er fornøyd selv, spiller i grunn ingen rolle hva slags merke det er De jeg prøvde før denne ga meg ikke ønsket resultat. Sikkert derfor jeg er blitt SÅ glad i GHD :D
Tanja9023 Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2010 (endret) Gleder mg allerede :D Endret 9. desember 2010 av Tanja9023
Sunniva81 Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 ;) Jeg sverger til den Åja, er det sant? Er den i samme prisklasse da eller? Det viktigste er jo at man er fornøyd selv, spiller i grunn ingen rolle hva slags merke det er De jeg prøvde før denne ga meg ikke ønsket resultat. Sikkert derfor jeg er blitt SÅ glad i GHD :D Tja,betalte vel 990kr på salong for min.Og det syns jeg er meeeer enn nok når det kommer til rettetang Den er myk og fjærer godt,smal,blir varm på et blunk og nå har jeg endelig lært meg å lage fiiiiine krøller/bølger med den også. :rødme: Men det er smak og behag,ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå