Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #1 Del Skrevet 6. mai 2002 Hei Skal på konsultasjon ang. silikon den 8. mai... Er det noen som har noen gode råd/tips til hva jeg bør forbrede meg på/tenke over før jeg skal dit? Hadde vært fint å høre fra noen som har vært der så jeg er litt forberedt på hva det blir spurt om osv.... Gleder, gruer om hverandre. Stort skritt å ta. Men som kjærsten min sier:"Hvis du har tenkt å gjøre det. Ikke vent, men få det gjort." Ikke det at han ikke liker mine nåværende pupper, det er det jeg som ikke gjør. Derfor støtter han meg uansett hva jeg velger. Men, jeg har nå blitt 30 år, og puppene har vært et problem alltid... Så hvorfor vente til jeg blir 40. Da har jeg jo mista 10år med fine pupper, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 6. mai 2002 #2 Del Skrevet 6. mai 2002 Hvis du ser litt lengre ned på siden er det en tråd som heter "Silikon - erfaringer". Kanskje du finner noen tips der? Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2002 #3 Del Skrevet 6. mai 2002 Hei! På konsultasjonen blir du informert om hva det innebærer å legge inn silikon. Du blir informert om risiko ved inngrepet og eventuelle "bivirkninger". Du må kle av deg slik at legen kan vurdere i samråd med deg hvor mye du evt. kan legge inn. Ellers har du selvsagt mulighet til å stille alle de spørsmål du måtte ha før du tar en endelig avgjørelse. Legen vil også forsikre seg om at du er frisk slik at du kan opereres. (div. spørsmål om allergier o.s.v.) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #4 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei! Jeg følte egentlig ikke at jeg kunne forberede meg på så mange måter, annet enn å skrive en liste med spm. Men legen tok opp det meste før jeg rakk å se på listen min. Han tar opp skadevirkninger, type innlegg, str, hvor snittet bør gjøres, du tar av deg på overkroppen et lite øyeblikk og du skal få kunne se på noen proteser og prøve dem i bh'n. Bare skriv ned alt du lurer på, det er vel det eneste tipset jeg kan gi deg! Håper du tar den avgjørelsen som er riktig for deg. Jeg har akkurat gjennomført det, og jeg er kjempeglad for det! Det tok bare et par-tre uker mellom konsultasjonen og operasjonen. Lykke til! L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå