Gå til innhold

juleverksted

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg funderer litt på hva jeg skal gjøre i helgen. Vi har ungene hans, tre barn på 7,9 og 12 år, og kanskje dukker min datter på 12 opp. Jeg hadde tenkt å slappe veldig av i helgen, men så har jeg også lyst til å finne på litt julekos for ungene. Jeg kunne tenkt meg å laget et slags juleverksted og har ting og tang å ta av, kongler, skjell, etc, men er usikker på hva vi skal finne på og er lite flink med slikt om jeg ikke får instrukser. Noen som har gode forslag? Dag to tenkte jeg å bake, det skal jeg få til :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en kjempe god ide!^^ har kjempe fine minner fra da mamma og pappa hadde juleverksted sammen med oss, vi pleide å lage ris nisser, male på glass eller kopper, lage lys av bivoksplater, nisse kjøleskap magneter av tre etc. er masse å finne på, og kjempe koselig =)

Skrevet

Lag egne julekort og til og fra lapper.

Fargete kort fås hos bokhandleren. Bruker de samme til til-og fralappene. Har sånn saks som klipper siksaks. Julekortene pyntes med klistremerker, stoff, glanspapir osv. Gull og sølvtusj er greit å ha.

Skrevet

takk for svar! Ettersom jeg ikke har hatt så mye tid til å handle inn noe så bruker jeg stort sett det jeg har. Har noen gamle dekorasjoner som jeg har laget selv som trenger en oppfriskning, så jeg tar inn litt kristorn etc og så får ungene hjelpe til med det. Har kjøpt inn rødt stivt papir som jeg skal lage pakkelapper av, har masse klistermerker fra før. Og så tenkte jeg å lage pepperkake hus med de. Så tar vi det litt etter litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...