AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #1 Del Skrevet 9. desember 2010 I tre månder har jeg datet flere ganger og smset med en fyr neste daglig. Vi har vært like ivrige på dette begge to, men jeg er vel den som kanskje har sendt melding først flest ganger. Nå er det stopp med svar fra ham, eller dvs er det det eller er det bare meg som overreagerer? Senest søndag fikk jeg sms fra ham først. Mandag hadde vi mange hyggelige smser frem og tilbake og tirsdag morgen en fra hver. Siden da har jeg ikke hørt fra ham. Sendte en sms i dag tidlig for å høre hvordan d står til - hittil utensvar, dette valgte jeg å gjøre siden jeg faktisk ikke har fått sove i natt. Ja - jeg er nok blitt hodestups forelsket i denne fyren. Når jeg leser hva jeg har skrevt og ser at det faktisk ikke er mer enn 2 dager siden sist jeg hørte fra ham blir jeg forundret over reaksjonen min. Jeg vet at det er helt banalt å spørre hva dere tror, men del gjerne din mening med meg. Trenger det samme hvilken retning dette går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 9. desember 2010 #2 Del Skrevet 9. desember 2010 Beklager. Jeg har tittet i krystallkulen min og der er det bare tåke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 9. desember 2010 #3 Del Skrevet 9. desember 2010 Å. Glemte å si at tåke betyr at jeg ikke vet svaret. (Misunner deg ikke stressfølelsen, da. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Idamarte Skrevet 9. desember 2010 #4 Del Skrevet 9. desember 2010 Kanskje du skal ta det litt med ro? Er han interessert, så svarer han nok før eller siden. Han kan jo ha andre ting å gjøre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afeio Skrevet 9. desember 2010 #5 Del Skrevet 9. desember 2010 Ja, jeg syns du overreagerer. Men når det er sagt så har jeg nettopp vært i samme situasjon selv, og overreagert akkurat like mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Pernille¤ Skrevet 9. desember 2010 #6 Del Skrevet 9. desember 2010 SLAPP AV og nyt forelskelsen! Han svarer deg nok etter hvert, bare vent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ts_ts Skrevet 10. desember 2010 #7 Del Skrevet 10. desember 2010 Jeg har det på samme måte. Dødsforelsket i ei jeg ikke treffer først neste helg. Med sommerfugler i magen kan det å vente i 1-2 dager føles som flere uker. Jeg fikk svar i dag, var digg. Men ikke alle er like store fans av å sende meldinger, noen misliker det faktisk. Kan du spørre han om han kanskje liker bedre å snakke i telefon? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. desember 2010 #8 Del Skrevet 12. desember 2010 Kontaktannonse fjernet. MissStiles, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå