Van Dyke Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 (endret) tette avløp, og rørleggeren kan ikke komme før i morgen pga sykdom, og man har holdt seg siden i går kveld (når skaden skjedde), og man har en baby og en litt større en som kaster opp? Jeg må PÅ DO!! Bor i e byggefelt med hus på alle sidene og har ikke tilgang på barnevakt. Endret 9. desember 2010 av Van Dyke
Fanta Exotic Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Finnes det ikke andre rørleggere du kan ringe?
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Hvis naboene ikke er hjemme, er det ikke en bensinstasjon i nærheten da?
Gjest petre Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Bruker en bøtte? Sett den ut på balkongen etterpå, eller heng den ut av vinduet
Van Dyke Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2010 (endret) Hvis naboene ikke er hjemme, er det ikke en bensinstasjon i nærheten da? Med to unger som kaster opp i et forbanna kjør? Endret 9. desember 2010 av Van Dyke
Van Dyke Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2010 Bruker en bøtte? Sett den ut på balkongen etterpå, eller heng den ut av vinduet Vurderer potta til treåringen ...
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 Med to unger som kaster opp i et forbanna kjør? Ok, trodde det bare var den største som kasta opp, han kunne jo brukt spypose.
Gjest Eurodice Skrevet 9. desember 2010 #8 Skrevet 9. desember 2010 Hvor er faren til barna? Har du familie i nærheten? Det høres ganske ille dette her.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2010 #9 Skrevet 9. desember 2010 Noen av naboene må da være hjemme om du bor i et byggefelt. I hvert fall etter fire-fem. En glimrende måte å bli kjent med naboene om du ikke kjenner dem fra før. Har du store unger som går i barnehage, ring av av foreldrene til de andre barna. Det er mange - jeg ser bla på Facebook, folk som sitter inne og er alene. Men alle trenger hjelp av og til og man får det ikke hvis man ikke spør.
Gjest Eurodice Skrevet 9. desember 2010 #10 Skrevet 9. desember 2010 Noen av naboene må da være hjemme om du bor i et byggefelt. I hvert fall etter fire-fem. En glimrende måte å bli kjent med naboene om du ikke kjenner dem fra før. Har du store unger som går i barnehage, ring av av foreldrene til de andre barna. Det er mange - jeg ser bla på Facebook, folk som sitter inne og er alene. Men alle trenger hjelp av og til og man får det ikke hvis man ikke spør. TS skriver at hun har en baby og en treåring.
Van Dyke Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #11 Skrevet 9. desember 2010 Hvor er faren til barna? Har du familie i nærheten? Det høres ganske ille dette her. Faren er på jobb, der han skal være. Jeg er jo frisk og hjemme med syke barn (og sykt avløp). Det som er skikkelig ILLE opp i alt dette, er ikke én dag med sånt, men at rørleggeren sier at pga sykdom kan de ikke komme før etter helga!! Det finnes andre å ringe i nabobyene, men de tar seg jammen godt betalt. En vi prøvde skulle ha 2500 bare i kjøring!! Jeg skal på Shell og bæsje når mannen kommer hjem fra jobb. Det gleder jeg meg til!
Gjest Eurodice Skrevet 9. desember 2010 #12 Skrevet 9. desember 2010 (endret) Faren er på jobb, der han skal være. Jeg er jo frisk og hjemme med syke barn (og sykt avløp). Det som er skikkelig ILLE opp i alt dette, er ikke én dag med sånt, men at rørleggeren sier at pga sykdom kan de ikke komme før etter helga!! Det finnes andre å ringe i nabobyene, men de tar seg jammen godt betalt. En vi prøvde skulle ha 2500 bare i kjøring!! Jeg skal på Shell og bæsje når mannen kommer hjem fra jobb. Det gleder jeg meg til! Uffda, dette var virkelig ille. Unnskyld om jeg kanskje spør dumt, men har du selv forsøkt å bruke avløpsåpner, Plumbo, Johnsons eller lignende? Stakefjær er også bra å ha. Det kan hende det er bare vannlåsen som er tett. Den kan man skru av selv og se etter. Hvis det er der problemet sitter, kan man spare seg for høye rørleggerutgifter i hvert fall. Endret 9. desember 2010 av Belladonna
Van Dyke Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #13 Skrevet 10. desember 2010 Uffda, dette var virkelig ille. Unnskyld om jeg kanskje spør dumt, men har du selv forsøkt å bruke avløpsåpner, Plumbo, Johnsons eller lignende? Stakefjær er også bra å ha. Det kan hende det er bare vannlåsen som er tett. Den kan man skru av selv og se etter. Hvis det er der problemet sitter, kan man spare seg for høye rørleggerutgifter i hvert fall. Ja, vi staket og tømte, og fikk låne "suger" hos den lokale rørleggeren, men proppen satt. I dag, altså dag 3, måtte vi bryte sammen og betale i dyre dommer til et septikfirma. Herlig å ha et velfungerende avløpssystem igjen, og det får en jammen meg til å tenke over alt man tar for gitt. Takk for sympatien, forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå