Gå til innhold

Singel, ja

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trodde aldri jeg skulle skrive i "Singelforumet", men lite annet å gjøre når man våkner halvfem på morran med klump i magen og ikke får sove igjen.

Etter 7 tøffe år er det altså over. Jeg har ofte tenkt, når det har stått på som verst at det er bedre å være sammen med mannen enn å ha han som eks. Så vi får se hvordan det går - det kan nok bli tøft.

Det viktigste for meg nå er at ungen min skal få en stabil tilværelse. Gjøre ting så greit som mulig.

Har allerede fått leilighet og flytter inn til neste uke. Jeg kunne i grunn ikke funnet noe bedre - spesielt med tanke på beliggenhet og venner ungen har i området.

Når jeg ser for meg menn blir jeg fysisk kvalm. Her om dagen fikk jeg tvangstanker og så for meg forskjellige nakne menn. Det gjorde meg dårlig. Klarer bare ikke å se at jeg skal ha sex med noen mann igjen.

Jeg savner det jeg håpet eksen og jeg kunne ha, og jeg er bitter fordi han ikke var villig til å prøve (les; "Det er sånn jeg ER - takler du det ikke så får du dra").

At jeg kommer til å nyte singeltilværelsen klarer jeg heller ikke se for meg. Gruer meg allerede til å gi slipp på ungen min 8 dager i måneden. Denne tanken er vel det største brekkmiddelet av alle.

Det blir en kjip jul, på alle måter. Selv om det er flott med nytt sted å bo så klarer jeg ikke å se noe glede i fremtiden. Jeg kommer nok til å ende opp som en bitter gammel dame. Sikkert ingen som vil ha meg allikevel. Hvem vil vel ha ei tynnhåra kjerring med plastikkpupper, som er gjennom tidenes forfall og snart ser ut som en biafraunge...

Noen sekunder er jeg ved godt mot, men det er flest tunge stunder. Selv om den endelige avgjørelsen først ble tatt for et par-tre dager siden, så har forholdet skrantet LENGE.

Nuvel. Usammenhengende babbel. Måtte bare lette trykket litt, med håp om en times tid til med søvn før klokka ringer.

Endret av Sobril
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i menn en stund.

Ikke tenk på fremtidige forhold, det trenger du ikke engasjere deg i nå.

Men jeg kan så og si garantere deg at noe syns du er vakker, mennesker er bygd slik.

Er noe der ute for alle =D

Kos deg med ditt nye hjem. Med alene tid med ungen, dere kan jo gjøre litt juledill? Pynte pepperkaker, lage dorullnisser..

Har du klart deg i 7 år med et dårlig forhold, så skal du nok klare deg bedre uten det.

Skrevet (endret)

Har du klart deg i 7 år med et dårlig forhold, så skal du nok klare deg bedre uten det.

Takk. Du sier noe der :)

Jeg bryr meg egentlig ikke så veldig om menn. Det er sjelden jeg kikker på noen eller tenker på noen. Denne fyren gjorde bare at jeg øynet håp på et vis. Dessuten er jeg en meget seksuell kvinne, men klarer dessverre ikke tenne på noen uten at det er LITT mer.

Jeg er ikke av typen som tar med meg folk hjem fra byen liksom (ikke gidder jeg dra på byen heller). Og ikke bryr jeg meg om sexleketøy - så jeg ser for meg noen års tørke. Akkurat DEN tanken stresser meg litt :sjenert:

Endret av Sobril
Skrevet

Jeg har vært der. Hatt det akkurat på samme måte, bare jeg har 3 barn. Jeg lover deg at du vil få øynene opp en dag og sitte å tenke på at du er glad for at du er komt deg videre. Du bare ser det ikke nå. Du trenger ikke noe ny mann enda. Prøv å kos deg så godt du kan i tiden som kommer og fokuser på ungen din og vennene dine.

Jeg trodde aldri at jeg skulle komme over min eksmann eller å takle situasjonen, men det går så fint og selv om han er en flott mann og jeg er glad i han, er han ikke mannen jeg ønsker å dele livet mitt med. Heller aleine en i et forhold som gjør man trist. Ungene har tatt det veldig fint. I år reiser jeg aleine hjem til mine foreldre i jula og jeg gleder meg. Ungene har det bra sammen emd faren og jeg nyter livet mitt nå.

:klem:

Skrevet

Jeg har vært der. Hatt det akkurat på samme måte, bare jeg har 3 barn. Jeg lover deg at du vil få øynene opp en dag og sitte å tenke på at du er glad for at du er komt deg videre. Du bare ser det ikke nå. Du trenger ikke noe ny mann enda. Prøv å kos deg så godt du kan i tiden som kommer og fokuser på ungen din og vennene dine.

Jeg trodde aldri at jeg skulle komme over min eksmann eller å takle situasjonen, men det går så fint og selv om han er en flott mann og jeg er glad i han, er han ikke mannen jeg ønsker å dele livet mitt med. Heller aleine en i et forhold som gjør man trist. Ungene har tatt det veldig fint. I år reiser jeg aleine hjem til mine foreldre i jula og jeg gleder meg. Ungene har det bra sammen emd faren og jeg nyter livet mitt nå.

Tusen takk :) Jeg regner også med at det vil gå seg til etterhvert. Er bare så fortvilet å ikke vite NÅR. Jeg vil ha det bra NÅ. Det er klart slike ting tar tid, og det blir vel, som du sier, bra til slutt :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Klart du har det tungt og tøft nå, 7 år er lenge, og en trenger tid for å finne igjen seg selv etter noe sånn. Selv om du syns alt er skummelt og skremmende nå, så lover jeg deg at det blir bedre når det får gått litt tid. Da finner du roen, klarer å sette pris på å ha det godt alene, i motsetning til å ikke ha det bra som to.

Du venner deg til å sende vekk barnet ditt noen dager i måneden. Etter hvert klarer du kanskje å nyte noen dager i ro og fred og bare være deg!

Og tro det eller ei, men kjærligheten kommer du også til å få oppleve igjen, selv om du ikke tror det nå ;)

Du trenger bare å finne fotfeste igjen, finne ro, ha det godt inne i deg og finne ut at du er et flott menneske :)

• Liker 1
Skrevet

Skjønner at du vil ha det bra NÅ. Det betyr at du skjønner at det kommer til å skje, at du har noe å se frem til.

Etter noe slikt er de gode dagene og opplevelsene ekstra sterke, prøv å faktisk nyt det.

Du har mye å se frem til!

Skrevet

Tusen takk :) Jeg regner også med at det vil gå seg til etterhvert. Er bare så fortvilet å ikke vite NÅR. Jeg vil ha det bra NÅ. Det er klart slike ting tar tid, og det blir vel, som du sier, bra til slutt :)

Det viktigste du gjør er å ta vare på deg selv nå. Bygge deg opp igjen og begynne å trivest i ditt egen selskap. Jeg vil også helst ha det bra og være lykkelig med en mann, men etter nok et mislykket forhold som varte i 1.5 år føler jeg at jeg har det bedre en på lenge. Jeg fokuserer på meg selv, trener, koser meg med venner og ungene. Lev livet ditt nå og ikke gjør som meg og bare eksiter i en periode. Jeg har lært så utrolig mye av dette og man trenger faktisk ikke en mann for å være lykkelig :)

Skrevet

Kontaktannonse fjernet.

MissStiles, mod

Gjest brutal_mann
Skrevet

Et generelt råd til alle i samme situasjon. Kvitt dere med partneren fullt og helt før dere begynner på noe nytt. Har vert i "byttet ut" skoene så latterlig mange ganger nå at det ikke er morsomt lenger. Fra de skoene er det soleklart det beste å gjøre seg helt ferdig med en eks før en finner noe nytt. Dernest så er nye personer som kommer inn så raskt etter, eller i en overlapp, nesten utelukkende en rebound. Og en person en velger seg på helt feil grunnlag. selv om det neppe føles slik i øyeblikket.

Skrevet

Et generelt råd til alle i samme situasjon. Kvitt dere med partneren fullt og helt før dere begynner på noe nytt. Har vert i "byttet ut" skoene så latterlig mange ganger nå at det ikke er morsomt lenger. Fra de skoene er det soleklart det beste å gjøre seg helt ferdig med en eks før en finner noe nytt. Dernest så er nye personer som kommer inn så raskt etter, eller i en overlapp, nesten utelukkende en rebound. Og en person en velger seg på helt feil grunnlag. selv om det neppe føles slik i øyeblikket.

Jeg skal love deg at "min" er ferdig finito - meget fullt og helt. Jeg har gjort mye dumt i mitt liv, men aldri om jeg gjør noe så dumt som å bli sammen med han igjen en gang nummer to.

Så hvis noen skulle sveipe innom livet mitt nå eller i nær fremtid, så er det neppe for å komme over min eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...