Gjest sue84 Skrevet 9. desember 2010 #1 Skrevet 9. desember 2010 Lurer på om noen har erfaring med HiPhone? spessielt HiPhone i9? har lest frem og tilbake om de, men står så mye forskjellig. enten at det er noe dritt eller at folk er kjempefornøyd... har bestilt en, men ble litt i tvil nå..
Henkie Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Lurer på om noen har erfaring med HiPhone? spessielt HiPhone i9? har lest frem og tilbake om de, men står så mye forskjellig. enten at det er noe dritt eller at folk er kjempefornøyd... har bestilt en, men ble litt i tvil nå.. En kompis av meg bestilte iphone kopi fra kina. Den var helt håpløs. Elendig touchskjerm osv. Aner ikke om det var HiPhone i9, men det er vel samme suppa alt sammen av kopier. Uansett har du vel bare betalt noen få hundrelapper, og det får du sikkert for den dersom du vil selge.
aluminium Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Har prøvd noe lignende, altså en iPhone-kopi. For å si det sånn, det er ikke en telefon jeg kunne tenke meg å eie. Den var ubrukelig på alle måter, man måtte ha stylus for å skrive med den, skjermen var nesten umulig å bruke og i det hele tatt var den ganske dårlig. Ikke noe jeg ville anbefalt. Da ville jeg heller hatt en helt basic telefon fra en anerkjent produsent til samme pris. Men for all del, det er nok mange som tror du har iPhone, og for noen er det sikkert viktig...
Gjest sue84 Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 æsj det var kjipt.. kosta bare 400 så er ikke verdens undergang da men takk for svar
Henkie Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Meld gjerne her hvordan den er når du har fått testa litt
Gjest sue84 Skrevet 11. desember 2010 #6 Skrevet 11. desember 2010 Meld gjerne her hvordan den er når du har fått testa litt det kan jeg gjøre, men får den ikke før en 8/10 dager om du orker vente så lenge
Henkie Skrevet 11. desember 2010 #7 Skrevet 11. desember 2010 Jeg er en tålmodig sjel. Venter gjerne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå