Gå til innhold

10-12 cm og tynn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler meg slem som lager denne tråden. Vil starte med å si at jeg ikke er en av disse jentene som syns alt under 20 er lite og har som hobby å mobbe gutter med lite utstyr.

Min forrige hadde rundt 12-13 cm og det funket supert. Den var normalt tykk og spesiellt i misjonæren med beina mine trukket mot meg kjentes han mer enn stor nok ut. Var fornøyd med han, selv om han var under gjennomsnittet :)

Min nåværende derimot er det verre med. Jeg nektet å la det sette en stopper for et forhold, det blir for dumt. Vi er ikke sammen enda, men er på vei og "holder på". Hans er vel rett over 10 cm og er i tillegg ganske tynn. Får nesten hele i munnen når jeg suger, og jeg er typen som brekker meg dersom den kommer langt ned i halsen.

I misjonæren kjenner jeg noe med en gang han kommer inn, men etterhvert kjenner jeg lite og ingenting. Ridning får jeg nesten ikke til.

Jeg faker nytelse (nyter det for så vidt psykisk, men ikke fysisk) og later som ingenting. Gir komplimenter osv for å unngå at han får lav selvtillitt.

Jeg liker å ha sex med han fordi jeg er glad i han og det virker som han liker det. Men egentlig får jeg lite utav det og jeg lengter etter noe ordentlig. Kommer ikke til å være utro, men det blir nok noe som kommer til å gnage i meg.

Er det noen som har erfaringer med slikt som dette? Blir det bedre med tiden? Hvis jenta trener skjeden mye og blir trangere? Noen stillinger som egner seg?

Skal sies at nevnte exen også føltes litt liten i starten (ift exen før det), men det gikk seg til. Kanskje jeg tilpasser meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har da fingre?

Lær han å bruke de :P

Gjest Katten.
Skrevet

Musklene i skjeden tilpasser seg, spesielt om du praktiserer knipeøvelser :)

En venninne av meg har, visstnok, trent seg såpass stram at hun kan klemme fingeren sin rød - om ønskelig.

Skrevet

Ja, kvinner tilpasser seg etterhvert. I allefall til en viss grad. Knipeøvelser er noe alle kvinner burde gjøre for å bedre sexlivet sitt, så det er aldri feil, og vil gjøre tilpasningen raskere. Spesielt ikke i et tilfelle som dette da det er forskjell på størrelser. Det er godt du ikke lar en slik ting som penisstørrelse være i veien for noe som kan bli et veldig godt forhold. Godt å se at det er kvinner som deg der ute, og som ikke er bitt av denne kravspesifikke bølgen.

Gjest medium john
Skrevet

Må si meg enig at jeg synes du er ei flott og reflektert dame som tar dette på alvor og seriøst ønsker å gjøre noe med det! :) Jeg tror at når jeg kom i sammen med dama mi for et års tid tilbake så var nok jeg mindre "der nede" enn evt. tidligere partner hun hadde ( eller så har hun brukt en stor vibrator o.l. eller at hun ikke hadde trent bekkenmusklene på lenge ). Hun kjentes om mulig litt "vid". Jeg er ca. 16x13 cm. Men etter et par måneder så begynte hun å kjennes en god del trangere. Jeg visste jo at jeg ikke hadde blitt større ( hihi :) ) så jeg gikk ut i fra at hun hadde trent med knipeøvelser. For et par måneder siden fant jeg en liten eske med 2 gullkuler i som var ganske tunge. Så med en gang hva det var :) Så nå er hun direkte trang og hun nyter hvert samleie vi har. Jeg kan formelig kjenne at hun nærmest kan melke penis, spesielt i det hun kommer. En herlig følelse for begge to.

Lykke til med din nye kjæreste. Det er flott å høre at det finnes slike som deg der ute som ser på mer enn bare størrelsen!

Skrevet

Jeg tror ikke det trenger å være noe problem.

Selv er jeg ikke så veldig opptatt av størrelse, fordi jeg uansett ikke får vaginal orgasme. Selvsagt er det godt med penetreringen, men for meg er det forspillet (oralsex, fingre osv) som gir meg mest nytelse.

Dette klarer nok absolutt også din nye kjæreste, så jeg ville vært forsiktig med å "fake". Har gjort den feilen selv og faket orgasme ved penetrering mange ganger i et tidligere forhold. Det endte opp med at han trodde det var penetreringen jeg fortrakk, forspillet ble kuttet ut og jeg satt igjen med å få veldig lite ut av det.

Fortell ham gjerne en hvit løgn om at du har lettest for å komme på andre måter (klitorisstimulering), og at det ikke er så lett å komme ved penetreringen (utelat den biten om at penisen hans er litt liten). Dere kan få et flott sexliv, selv om han er litt under gjennomsnittet!

Hvis du liker analsex har dere nok en fordel med at han er litt liten. De fleste jenter foretrekker vel noe som ikke er så altfor stort når det skal inn den veien!

Gjør masse knipeøvelser i tillegg, så går det nok bra!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...