Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter ganske mye med at jeg ser konstant trøtt ut.

Jeg får i meg de riktige vitaminene, kostholdet og søvnen, men ingenting hjelper på huden. Derfor jeg lurte på om noen hadde noen smarte tips eller triks for å få opp en trøtt og sliten hud???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken hudtone har du? Kald, varm eller nøytral? Vet mange med gultonet hud sliter med å se trett ut i huden. Da kan en lillatonet primer eller concealer hjelpe for å få et mer "rosy" utseende.

Skrevet

Flash Balm fra Clarins er super, ellers syns jeg en soltime på vintern i ny og ne gjør underverker. God rens og skrubb forebygger gustenhet. Selvbruning for ansiktet er også kjekt å ty til iblandt.

Skrevet

Flash Balm fra Clarins er super, ellers syns jeg en soltime på vintern i ny og ne gjør underverker. God rens og skrubb forebygger gustenhet. Selvbruning for ansiktet er også kjekt å ty til iblandt.

Jeg har den Flash Balm men jeg skjønner ikke helt greia med den. Den gjør ikke noe spesielt egentlig..det står at den skal gi glød og stramme opp, synes ikke den gjør noen av delene.. den gir fuktighet og kanskje litt shine, men dette gjør bare at huden ser fet ut. Men dette er min hud da, andre kan selvfølgelig oppleve den helt annerledes.

TS: Prøv å vaske ansiktet i iskaldt vann om morgenen. Da våkner du i allefall! :)

Jeg har ikke så veldig tro på mirakelkremer men det er godt med luksusfølelsen av å ha kjøpt seg en dyr krem.:)

Noe annet som hjelper mot trette tryner er å trimme.

Skrevet

Synes flash balm er super å ha under make up. Får et løft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...