Sequax Skrevet 9. desember 2010 #21 Skrevet 9. desember 2010 Du vet hva et dukkehjem er altså. Bravo! Nei, jeg tenkte mer på at hun må gjøre det slutt, evt, som Ivan den Store nevner her, ta en pause i forholdet. Jo...eh...takk!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #22 Skrevet 9. desember 2010 Dette er helt feil. Et samliv skal være samarbeid. Ta med gubben på samlivskurs, og lær dere kommunikasjon. Hvis han blånekter, så må du være tøff og rett og slett ta pause i forholdet. Ja du hørte meg rett, jeg brukte p-ordet. Jeg er sterkt imot pause, men han kjører en pausepsykopatisk stil med deg som du ikke kan leve med i lengden. Dette må stoppes nå. Så får dere ha en ekte pause, og du kan knulle så mye du vil, så mange du vil, så får han heller komme krypende med blomster og hente deg inn igjen. Men da er du så sår og mett av sex med alle vennene dine at du trenger alle de pausene han dytter på deg. Ja du beskriver det godt - han kjører en pausepsykopatisk stil hele tiden . Og dette er ikke til å holde ut i lengden . Virker som han trives veldig bra slik , men det gjør ikke jeg . Jeg blir frustrert og desperat av det rett og slett . Og da er det ikke rart man begunner å tenke at man like så godt kan være utro , siden han likevell gjør seg selv utilgjengelig for meg over lange perioder .Og ikke er her når jeg trenger han . Kunn når det passer han , og så drar han og blir borte mange dager .. Så må jeg ta de smulene jeg får . Så er det en evighet til neste gang .Lei av å måtte nesten tigge om allt av samvær og oppmerksomhet . Av å måtte ta initiativ hele tiden . Det skal gå begge veier , ikke bare fra min side . Hvis det er sån pes og arbeid og ha dame - burde han kanskje vært singel istede .
I Grosny Skrevet 9. desember 2010 #23 Skrevet 9. desember 2010 Ja du beskriver det godt - han kjører en pausepsykopatisk stil hele tiden . Og dette er ikke til å holde ut i lengden . Virker som han trives veldig bra slik , men det gjør ikke jeg . Jeg blir frustrert og desperat av det rett og slett . Og da er det ikke rart man begunner å tenke at man like så godt kan være utro , siden han likevell gjør seg selv utilgjengelig for meg over lange perioder .Og ikke er her når jeg trenger han . Kunn når det passer han , og så drar han og blir borte mange dager .. Så må jeg ta de smulene jeg får . Så er det en evighet til neste gang .Lei av å måtte nesten tigge om allt av samvær og oppmerksomhet . Av å måtte ta initiativ hele tiden . Det skal gå begge veier , ikke bare fra min side . Hvis det er sån pes og arbeid og ha dame - burde han kanskje vært singel istede . Det er helt greit å dra hit og dit , og å være på tur hvis man snakker sammen. Kommuniserer. Jeg er veldig skeptisk til forholdet deres, fordi jeg ikke klarer å se det ene grunnellementet som kalles respekt. Han respekterer deg ikke. Han respekterer ikke din tid. Han respekterer ikke ditt behov. Hvor gamle er dere? Har du lyst på barn? Haar du lyst på barn med en slik mann? Klokka tikker. Jeg ville ikke hatt barn i et ekteskap uten respekt. Så jeg tror du bør pakke sekken på søndag, men prat med gutten på lørdag, og spør hva slags ambisjoner han har, og om han kan tenke seg å respektere deg nok til at du kan leve godt med han. I såfall er påmelding på samlivskurs obligatorisk. Jeg føler at han hverken vil eller kan kommunisere. Hvorfor skal han behandle deg skikkelig , når du finner deg i hva som helst? What`s in it for him? Trolig så holder han deg hyperforelsket med sin drittsekkmanipulering, det må du nok bare bryte ut av. Det er ikke verre enn å slutte med heroin. Det letteste er å hoppe til sterkere rusmidler (deiligere mann som respekterer deg).. Du får neppe respekt når du lar deg herje med Jeg er med dame som respekter meg. Det er så bra at jeg nesten begynner å grine. Det er slik det skal være.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #24 Skrevet 9. desember 2010 Det er helt greit å dra hit og dit , og å være på tur hvis man snakker sammen. Kommuniserer. Jeg er veldig skeptisk til forholdet deres, fordi jeg ikke klarer å se det ene grunnellementet som kalles respekt. Han respekterer deg ikke. Han respekterer ikke din tid. Han respekterer ikke ditt behov. Hvor gamle er dere? Har du lyst på barn? Haar du lyst på barn med en slik mann? Klokka tikker. Jeg ville ikke hatt barn i et ekteskap uten respekt. Så jeg tror du bør pakke sekken på søndag, men prat med gutten på lørdag, og spør hva slags ambisjoner han har, og om han kan tenke seg å respektere deg nok til at du kan leve godt med han. I såfall er påmelding på samlivskurs obligatorisk. Jeg føler at han hverken vil eller kan kommunisere. Hvorfor skal han behandle deg skikkelig , når du finner deg i hva som helst? What`s in it for him? Trolig så holder han deg hyperforelsket med sin drittsekkmanipulering, det må du nok bare bryte ut av. Det er ikke verre enn å slutte med heroin. Det letteste er å hoppe til sterkere rusmidler (deiligere mann som respekterer deg).. Du får neppe respekt når du lar deg herje med Jeg er med dame som respekter meg. Det er så bra at jeg nesten begynner å grine. Det er slik det skal være. Vi eier felles hus . Og jeg er glad i huset og hjemmet mitt . Og vil selvsagt ikke miste det . Han vet jeg ikke vil gå , pga dette , derfor blir jeg fanget i dette forholdet .Og jeg har ikke råd å sitte med huset alene .Jeg er avhengig av at han betaler sin del . .Derfor respekterer han meg ikke . Og tenker kunn på seg selv .Og bryr seg ikke om han sårer meg med sin oppførsel .Han vet jeg ikke vil gå . Har jo heller ingen andre plasser å gå .Så hva gjør man da ? Vant jeg penger i lotto , ville jeg jo kjøpt han ut herfra . Helst vil jeg jo at forholdet skal fungere .Men blir visst ikke bedre .Han lover og lover , men det blir ikke bedre . Han ignorerer meg når det passer han . Så mye at jeg føler meg jo helt singel snart . Selv om jeg er i et samboerskap .Men han er mye borte hjemmefra .Lite hjemme .Umulig situasjon .
I Grosny Skrevet 9. desember 2010 #25 Skrevet 9. desember 2010 Vi eier felles hus . Og jeg er glad i huset og hjemmet mitt . Og vil selvsagt ikke miste det . Han vet jeg ikke vil gå , pga dette , derfor blir jeg fanget i dette forholdet Du blir altså holdt som gissel i eget hjem. Hva med å leie ut en hybel? Bor du på et veldig lite sted? Jeg tror du skal sende han vekk, fordi du må ta ansvar for din egen fysiske og psykiske helse. Før det har gått 3 måneder, så har du sikkert en dobbelt så bra mann uansett. Du kan forresten slå opp med han og kaste han ut av soverommet. han har ikke noe glede av dobbeltsenge uansett. Hvis du ikke har råd til å betale alene, og ikke klarer å leie ut så kan han være hybelboeren din fram til du finner en løsning eller en ny mann.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #26 Skrevet 9. desember 2010 Du blir altså holdt som gissel i eget hjem. Hva med å leie ut en hybel? Bor du på et veldig lite sted? Jeg tror du skal sende han vekk, fordi du må ta ansvar for din egen fysiske og psykiske helse. Før det har gått 3 måneder, så har du sikkert en dobbelt så bra mann uansett. Du kan forresten slå opp med han og kaste han ut av soverommet. han har ikke noe glede av dobbeltsenge uansett. Hvis du ikke har råd til å betale alene, og ikke klarer å leie ut så kan han være hybelboeren din fram til du finner en løsning eller en ny mann. Ja gid det var så enkelt ! Problemet er at gisselet trives i sitt eget hus . Han kunne sørget for at gisselet trivdes enda litt bedre ,med å være tilstede her litt .Så jeg slipper å gå .Slitsomt og risikabelt økonomisk det også .Å gå fra alt det trygge og vante . Skal det skje noe , må jeg nesten treffe en ny mens jeg er i dette merkelige forholdet hvor jeg føler meg som singel nesten forde han er så lite hjemme .Har jo mer enn nok tid til det , så mye som jeg er alene .Han er en særing som trives som einstøing og alene . Men det gjør ikke jeg . Fins så utrolig mye merkelige folk .Trodde aldri han var sån da jeg kjøpte hus sammen med han . Da var han en helt annen -drømmemannen der og da .Snakk om spill for omverden og meg .Skuespill allt .Nå har han meg her - så nå kjører han bare sitt eget ego løp uten hensyn til meg .Og jeg blir sittende alene dag og natt her .Med kunn " besøk " fra han i ny og ne ...Kanskje for å se hvordan gisselet har det i ny og ne . Ja jeg er en fugl i bur .Føler meg slik !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå