Gå til innhold

Bedre tilfredsstilt med samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg ikke kan få sex av samboer , forde han er borte - er det selvfølgelig god erstatning med onani .Men likevell føler meg mye mer og bedre tilfredsstilt etter et samleie enn etter flere klitorisorgasmer .Det er litt frustrerende .Forde " Kløen" vil jo ikke gi seg , etter klitorisorgasme .Men bare fortsetter . Men etter vaginal orgasme føler jeg meg helt " mett " og rolig . Hjelp - jeg er nesten umettelig på klitorisorgasmer . Må så utrolig mange til før den søte kløe gir seg .Og jeg føler meg fornøyd .

Flere som har det slik ? Og hvor vanlig er dette for kvinner ? Mulig jeg er i en hyper sexuell og frustrert alder : )

Uvenner med mannen forde han er så vanskelig og da blir det ingen sex forde han er så langsint .Og ikke orker jeg å tigge eller be om det heller . Så ydmykende det ville være .Er han som burde be om unskyldning , ikke jeg ! Hva jør jeg ? Så nå har jeg lyst å fly ut døra og knulle nærmeste mannlig venn / kompis ...yes ! Hadde vært deilig : ) Har jo ingen andre å ty til akkurat nå - midt i uken .

Ja tenkte seriøst å ringe mine mannlige kompiser ...og lure dem litt he he Men det blir jo ikke helt riktig det heller . Og mulig de ikke ville heller , siden man er bare venner .

Ville du knullet din jente veninne - om hun plutselig insisterte og la an på deg under besøk hjemme hos deg ? Ville du tatt det for det det var , kunn sex og behov , eller ville du da trodd hun var interesert i deg som noe mer enn til kunn sex ? Gode mannlige venner burde jo kunne stille opp ....he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt....bli venner med mannen.

Skrevet

Kjøp deg en dildo/vibrator du kan bruke når mannen ikke er tilgjengelig, så blir nok skjeden "mett".

Skrevet

Skjønner ikke at det kan hjelpe med jentesex når det er vaginalorgasmen du savner. Da er det nok lurere å gå for et dertil egnet leketøy ja.

Skrevet

Å,herregud,WomenWomen. Tror du virkelig at du kan gjemme deg bak anonym bruker?

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke at det kan hjelpe med jentesex når det er vaginalorgasmen du savner. Da er det nok lurere å gå for et dertil egnet leketøy ja.

Jeg tror hun spurte hva mennene her inne hadde tenkt om en opptatt dame som TS hadde lagt an på de for å få sex fordi mannen ikke er tilgjengelig.

Skrevet

Å,herregud,WomenWomen. Tror du virkelig at du kan gjemme deg bak anonym bruker?

Jeg ser iallfall at womenwomen er her inne å titter :lur:

Skrevet

Jeg tror hun spurte hva mennene her inne hadde tenkt om en opptatt dame som TS hadde lagt an på de for å få sex fordi mannen ikke er tilgjengelig.

Åja. Så klart. Det betyr at jeg hadde rett i at det er natta nå :søvn:

Skrevet

Kjøp deg en dildo/vibrator du kan bruke når mannen ikke er tilgjengelig, så blir nok skjeden "mett".

Nei det er litt turnoff ,blir ikke det samme .

Mannen ignorerer meg fullstendig . Vil ikke ta telefon engang når jeg ringer . Borte i dagesvis . Sån straffer han meg ofte ,straks vi ikke er enige om ting, og han vil ikke snakke osv .

Er jo så lei av han nå at tenker at han ikke fortjener at jeg er trofast lenger . Så langsint og surmulende som han er , tenker jeg seriøst at jeg ikke orker mere snart .Hater ignoreringen hans og gjør meg så frustrert og sint .Og derfor likesågodt bare kan være utro .Så får jeg det bedre .Tenker ikke på han mer da og hans langvarige ignorering av meg over mange dager .Umodent og barnslig .

Beste medisin hadde vært å bare vært utro og gitt fan i han da .Hadde i det minste følt meg mye roligere da .

Skrevet

Om han ikke fortjener at du er trofast, da kan du vel bare dumpe han da? Så kanskje begge får det de ønsker. :gjeiper:

Skrevet

Ja om jeg var deres kvinnelige venn -ville de tatt meg da , når jeg insisterer klart og tydelig at jeg vil det ? Vil de gi f ... i at de vet at jeg har mann ? Og gjøre det likevell ? Ja bare lurer .

Eller er opptatte kvinner noe dere sier nei takk til ???

Skrevet

1. Ikke vær utro

2. Finn deg en mann du passer bedre sammen med

3. Sørg for at han har omtrent samme sexbehov som deg

Lykke til!

Skrevet

Ja om jeg var deres kvinnelige venn -ville de tatt meg da , når jeg insisterer klart og tydelig at jeg vil det ? Vil de gi f ... i at de vet at jeg har mann ? Og gjøre det likevell ? Ja bare lurer .

Eller er opptatte kvinner noe dere sier nei takk til ???

De mentalt forstyrrede damene til kompisene holder jeg meg langt unna.

Skrevet

1. Ikke vær utro

2. Finn deg en mann du passer bedre sammen med

3. Sørg for at han har omtrent samme sexbehov som deg

Lykke til!

Syns han bruker sex som pressmiddel mot meg og underernærer meg på det også , samt alle former for oppmerksomhet også . For å være snill og gjøre meg blid og han har liksom hele kontrollen på forholdet osv . Selv har jeg liksom ingenting jeg kan " straffe han " for dårlig adferd med .Virker nesten som om han greier å ignorere meg .Mens jeg klarer ikke å ignorere han like lenge av gangen , forde jeg aldri slutter å ha lyst på han, ikke engang når jeg er sint , faktisk føler jeg enda sterkere irriterende lyst på han når jeg er sint på han , selv ikke etter en krangel eller når han oppfører seg som en idiot over mange dager .Har jo i grunnen lyst å kunne ta igjen ved å være like iskald og avvisende når han oppfører seg ille- så han kan komme krypende til meg for å få sex og kos .Men klarer det ikke . Føler jeg løper etter han forde jeg er svak sån sett .Forde han er utrolig utholdende i å ignorere meg .Må alltid jeg komme til han først . Fan så irriterende .Har aldri møtt en fyr som han før . Hvor jeg må ta initiativ til alt , nærkontakt , intimitet , kos , sex ..

Blir gal av dette .Er ikke helt sån det skal være ....og er ofte frustrert over han pga dette .Vil ha en mann med initiativ . En " normal " mann : )

Skrevet

Syns han bruker sex som pressmiddel mot meg og underernærer meg på det også

Støttes. Et forhold består av to personer. Hvis han ikke tenker på henne og hennes behov, hvorfor skal da hun tenke på han? Han kan kreve omtanke altså, men det kan ikke hun? Hvorfor skal kvinnen alltid være den som må være omsorgsfull og vise omtanke hele tiden?

For å være snill og gjøre meg blid og han har liksom hele kontrollen på forholdet osv .

Så ta noe av kontrollen tilbake! Gjør som du selv vil. Ditt liv, din kropp, han eier deg ikke!

Selv har jeg liksom ingenting jeg kan " straffe han " for dårlig adferd med .Virker nesten som om han greier å ignorere meg .Mens jeg klarer ikke å ignorere han like lenge av gangen , forde jeg aldri slutter å ha lyst på han, ikke engang når jeg er sint , faktisk føler jeg enda sterkere irriterende lyst på han når jeg er sint på han , selv ikke etter en krangel eller når han oppfører seg som en idiot over mange dager .Har jo i grunnen lyst å kunne ta igjen ved å være like iskald og avvisende når han oppfører seg ille- så han kan komme krypende til meg for å få sex og kos .Men klarer det ikke . Føler jeg løper etter han forde jeg er svak sån sett .Forde han er utrolig utholdende i å ignorere meg .Må alltid jeg komme til han først . Fan så irriterende .Har aldri møtt en fyr som han før . Hvor jeg må ta initiativ til alt , nærkontakt , intimitet , kos , sex ..

Han høres ut som en psykopat. Viser han så lite omtanke for deg er jeg enig med de andre, du burde heller finne deg en skikkelig mann!

Blir gal av dette .Er ikke helt sån det skal være ....og er ofte frustrert over han pga dette .Vil ha en mann med initiativ . En " normal " mann : )

Skjønner deg godt jeg. :)

Du vet best hva som er best for deg. Ikke la de andre rakke ned på deg. Er du utro med han mens dere er sammen så får du tatt igjen på han! Så vet han hvorfor du var det. Fordi han fortjente det!

Synes du burde finne deg en annen en. En som ikke er unormal og som elsker sex :P

Gjest Katten.
Skrevet

Når det kommer til selve spørsmålet om mannlige venner, så vil jeg tro at de tar det for akkurat det der er. Ren sex.

Skrevet

Klokken er ennu ikke så mange. Sett deg her, Torvald; vi to har meget å tale sammen.

-Nora, - hva er dette her? Dette stivnede uttrykk -

Sett deg ned. Det blir langt. Jeg har meget å tale med deg om.

-Du engster meg, Nora. Og jeg forstår deg ikke.

Nei, det er det just. Du forstår meg ikke. Og jeg har heller aldri forstått deg - før i aften. Nei, du skal ikke avbryte meg. Du skal bare høre på hva jeg sier. - Dette er et oppgjør, Torvald.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Syns han bruker sex som pressmiddel mot meg og underernærer meg på det også , samt alle former for oppmerksomhet også . For å være snill og gjøre meg blid og han har liksom hele kontrollen på forholdet osv . Selv har jeg liksom ingenting jeg kan " straffe han " for dårlig adferd med .Virker nesten som om han greier å ignorere meg .Mens jeg klarer ikke å ignorere han like lenge av gangen , forde jeg aldri slutter å ha lyst på han, ikke engang når jeg er sint , faktisk føler jeg enda sterkere irriterende lyst på han når jeg er sint på han , selv ikke etter en krangel eller når han oppfører seg som en idiot over mange dager .Har jo i grunnen lyst å kunne ta igjen ved å være like iskald og avvisende når han oppfører seg ille- så han kan komme krypende til meg for å få sex og kos .Men klarer det ikke . Føler jeg løper etter han forde jeg er svak sån sett .Forde han er utrolig utholdende i å ignorere meg .Må alltid jeg komme til han først . Fan så irriterende .Har aldri møtt en fyr som han før . Hvor jeg må ta initiativ til alt , nærkontakt , intimitet , kos , sex ..

Dette er helt feil. Et samliv skal være samarbeid. Ta med gubben på samlivskurs, og lær dere kommunikasjon. Hvis han blånekter, så må du være tøff og rett og slett ta pause i forholdet. Ja du hørte meg rett, jeg brukte p-ordet. Jeg er sterkt imot pause, men han kjører en pausepsykopatisk stil med deg som du ikke kan leve med i lengden. Dette må stoppes nå.

Så får dere ha en ekte pause, og du kan knulle så mye du vil, så mange du vil, så får han heller komme krypende med blomster og hente deg inn igjen. Men da er du så sår og mett av sex med alle vennene dine at du trenger alle de pausene han dytter på deg.

Endret av I Grosny
Skrevet

Klokken er ennu ikke så mange. Sett deg her, Torvald; vi to har meget å tale sammen.

-Nora, - hva er dette her? Dette stivnede uttrykk -

Sett deg ned. Det blir langt. Jeg har meget å tale med deg om.

-Du engster meg, Nora. Og jeg forstår deg ikke.

Nei, det er det just. Du forstår meg ikke. Og jeg har heller aldri forstått deg - før i aften. Nei, du skal ikke avbryte meg. Du skal bare høre på hva jeg sier. - Dette er et oppgjør, Torvald.

Sammenligner du TS med Nora? Er dette det moderne Dukkehjem, mener du? :)

Skrevet

Sammenligner du TS med Nora? Er dette det moderne Dukkehjem, mener du? :)

Du vet hva et dukkehjem er altså. Bravo!

Nei, jeg tenkte mer på at hun må gjøre det slutt, evt, som Ivan den Store nevner her, ta en pause i forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...