BjarneBetjent Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Har et ganske stort problem jeg. Når dama ligger fanget mitt får jeg ukontrollert tenning. Dette er tenning kommer og går hele veien. Og, under samleie så kommer jeg alt for fort. Dette er et problem for meg. Jeg vil kunne sitte og se en film med dama mi i fanget uten at jeg får tenning hele veien. Jeg vil kunne ha samleie med dama uten uten at jeg kommer så alt for alt for fort og. Er det noen som har noen kjappe triks til hvordan jeg kan få noenlunne kontroll over dette?
Gjest HunterLady Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Runk oftere. Bruk dobbel kondom under sex.
BjarneBetjent Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2010 Har seg slik at jeg kan godt fortsette etter å ha kommet en gang, men da er det som regel kondissen som tar meg. Etter å ha kommet 3. gangen begynner kreftene virkelig å svikte. Skal sies at dama har veldig vanskelig for å komme selv. Hadde hun vært kjappere ville det ikke vært noe problem, sånn egentlig.
BjarneBetjent Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2010 Har faktisk aldri brukt kondom under samleie. Hjelper det? Runker minst en gang til dagen, holder det?
Gjest Katten. Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Har seg slik at jeg kan godt fortsette etter å ha kommet en gang, men da er det som regel kondissen som tar meg. Etter å ha kommet 3. gangen begynner kreftene virkelig å svikte. Skal sies at dama har veldig vanskelig for å komme selv. Hadde hun vært kjappere ville det ikke vært noe problem, sånn egentlig. Hahaha, da er det jo ikke at du trenger å holde ut lengre, men trene kondisen.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Har et ganske stort problem jeg. Når dama ligger fanget mitt får jeg ukontrollert tenning. Akkurat det tror jeg ikke er så uvanlig egentlig. Har hørt mange tilfeller av dette, og det skjer heletiden hos kjæresten også. Samme hvis jeg bøyer meg med rumpa inntill han. Uansett, det er litt søtt egentlig. Viser jo bare at han tenner på meg og det er fint og bra.
Gjest HunterLady Skrevet 9. desember 2010 #8 Skrevet 9. desember 2010 Har faktisk aldri brukt kondom under samleie. Hjelper det? Runker minst en gang til dagen, holder det? Man mister en del følelse av kondom, så d kan hjelpe ja
veslemay Skrevet 16. desember 2010 #9 Skrevet 16. desember 2010 Hva med å prøve en penisring med vibrasjoner? Vet ikke helt om den forsinker din orgasme noe særlig, men den skal hvertfall gi lengre og mer langvarig ereksjon... Og vibreringen kan kanskje hjelpe henne å komme fortere da hun får klitorisstimuli samtidig som penetrering Det skal sies at jeg ikke har erfaring med dette selv, men har veldig lyst å prøve en dag jeg får somlet meg til å kjøpe en til min kjære.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå