Gjest lillemy Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Hva kan en jomfru jente på 18 til en gutt hun liker viss han spør om hun er jomfru?? vil ikke lyve, men er det turnoff for gutta? og jeg kjenner meg selv, og kommer til å rødme og ikke vite hva jeg skal si.. Noen tips?
HopelessFear Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Bare si det som det er, han kommer uansett til å finne det ut.
afeio Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Bare svar ærlig! Tviler på at det er turnoff, heller det motsatte. En god del gutter drømmer om å være den som tar jomfrudommen fra ei jente.
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Altså jomfrudom og jomfrudom, fru Blom: etter så mange år med tampongbruk er det vel strengt tatt ingen "ekte jomfruer" å snakke om lengre. Si det som det er du, ts. Ingen skam å være førstereis. Alle har vært det en gang.
Gjest lillemy Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 men hvordan sier jeg det? altså settnings messig?? viss jeg bare sier ja er jeg redd det blir en pinlig stillhet og hva sier jeg da? hvem tar steget videre? Hehe ja skjønner deg med tampongtingen, kan også si vibratoren min er godt brukt. Men tenker dette er anderledes. Er ikke en som må virkelig vente på "den rette" men må være turned on, if you guys know what i mean??
afeio Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Vil vel tro det er lite sannsynlig at han vil spørre om det, vil nok heller være du som føler et behov for å fortelle det. Har i hvert fall ikke opplevd å få det spørsmålet noen gang. Når jeg hadde sex for første gang sa jeg at jeg ikke hadde hatt sex før så jeg var ganske nervøs, eller noe sånt. Også bare fortsatte vi å kysse osv
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Ok, da tar vi det fra kant. Han: "er du jomfru eller"? Du: "ja". *veldig enkelt egentlig, om en ikke bekymrer seg fryktelig mye på forhånd for alt som kan komme til å gå galt - det gjør ikke det vet du. *
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå