Gå til innhold

Velkomst drikk

Hva bør en ha som velkomst drikk i vinterbryllup  

1. 1. Hva bør en ha som velkomst drikk i vinterbryllup

• Varm punsj eller gløgg ?
      15
    • Champanje ?
      18
    • Vodka ?
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet
:hjerte: Siden jeg skal ha vinterbryllup :hjerte: synes dere at jeg skulle servere varm punsj eller gløgg som velkomst drikk eller er champanje best ? :hjerter:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes du skal ha champagne , men det er en smakssak da. Kunne kjanske hatt gløgg i tilegg.

Skrevet

Synst gløgg høyrest nydeleg godt ut! Og litt spesielt! :Nikke:

Skrevet

Champagne!!!

Et bryllup er et bryllup.

GLØGG?? Neineinei...

:D

Skrevet

Jeg stemmer for Champagne!!!!!!

Men hva med gløgg utenfor kirken etter vielsen som en hyggelig "greie"???

Skrevet

Stemmer alltid for Champagne, jeg :-)

Men det hørtes jo hyggelig ut med noe varmt også. Gløgg man kjøper på flaske er alt for søtt og ikke spesielt raffinert. Men kanskje dere kan lage rødvinstoddy feks. Hm..... kanefart med innlagt rødvinstoddy-stopp høres hyggelig ut til et skikkelig vinterbryllup. Så kan man ta Champagnen når man kommer til festlokalet :-)

Skrevet

Syns det høres tøft ut med gløgg iblandet en god rødvin, jeg....

Men da må du nesten ha litt stil på resten også, med peis og sånn.....

Gjest Prinsessen
Skrevet

Gløgg er vel bra, godt å ha noe å varme seg på etter å ha stått ute. De fleste fryser vel litt i selskapskjoler

Skrevet

Tja, det kommer veldig an på typen bryllup man skal ha synes jeg. Skal dere ha et bryllup som er i en litt "eksklusiv" stil med masse pynt av sølv og krystaller synes jeg absolutt dere bør servere champagne. Men skal dere ha et mer intimt bryllup, med kanskje fyr i peisen, litt vinter-stemning og ikke fullt så "formlet" så kan dere servere gløgg.

Vel, vanskelig å forklare akkurat hva jeg mener, så ikke tolk svaret mitt for bokstavelig da. :blunke:

Skrevet

Vi håper å få til kanefart fram til lokalet, og da syns jeg man bør få noe varmt når man kommer inn, så vi går nok for rødvinsgløgg e.l. som velkomstdrink.

Skrevet
Syns det høres tøft ut med gløgg iblandet en god rødvin, jeg....

Men da må du nesten ha litt stil på resten også, med peis og sånn.....

Er ikke peis der.... men vi skal ha masse fakler, islykter og levende lys da. Du som er litt kjent Tex, vet kanskje hvor Dr. Gården i Lillestrøm er ?.

En gammel herreskapsbolig fra 1800-tallet.

Men ingen peis :o

Skrevet

Vet om doktorgården ja... Men det høres jo ut som du skaper nok stil allikevel, med fakler og islykter....

Jeg hadde gått for god rødvinsgløgg, du kan ha champagne i barne hvis du syns du bør.....

Jeg liker god gløgg å varme meg på da......

Skrevet

Synes gløgg høres ut som en kjempebra idé :)

Skrevet

Etter kanefart passer det absolutt best med gløgg!! Høres ut som dere har en veldig fin og koselig ramme rundt ankomsten til festlokalet!

Skrevet

Herlig at du stiller alle spørsmålene som angår vinterbryllup, Snurre... Det gjør det lettere for oss "etterslepere" som også planlegger det... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...