Gå til innhold

Er jenter deilige for en jente?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes jenter flest at andre damer er sexy og deilige?

Hva synes jenter flest om pupper og "jentetissen" (eller hva man velger å kalle dette organet med tusen navn), er det deilig eller ekkelt?

Hadde du syntes det hadde vært ekkelt om ei naken dame hadde kommet og gitt deg en klem og presset sine kjønnsdeler intil deg eller ville du syntes at det var deilig?

Hadde utseende og om du kjente henne hatt noe å si?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke t andre jenter er deilige. Kan synes at de er sexy, men mer 'sånn vil jeg også se ut!'

Skrevet

Samme svar som den over :) Er mest slik " oi, hun var pen hun! Tenk om jeg hadde sett SLIk ut a! :D"

Skrevet

Synes jenter flest at andre damer er sexy og deilige? Jeg gjør iallefall

Hva synes jenter flest om pupper og "jentetissen" (eller hva man velger å kalle dette organet med tusen navn), er det deilig eller ekkelt? Jeg må si at pupper er superdeilig og fitta(det er vel det mest beskrivendes ordet?) er om ikke direkte deilig å se på..så ja, eh..*kremt*

Hadde du syntes det hadde vært ekkelt om ei naken dame hadde kommet og gitt deg en klem og presset sine kjønnsdeler intil deg eller ville du syntes at det var deilig? Det spørs hvem som gjorde det og hvordan hele situasjonen er :lur:

Hadde utseende og om du kjente henne hatt noe å si? Utseende har noe å si ja..og hvis det var ei jeg ikke kjente (les:andre enn kjæresten) så hadde jeg nok fått litt småpanikk hvis hun kom og ga meg klem naken :fnise: Men pupper er nå pent uansett om jeg kjenner vedkommene eller ei :jepp:

Men nå var kanskje TS ute etter heterofile jenter sine svar :fnise:

Svarte allikevel jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...