mirrmurr Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? En utskjært rosemalt sak er liksom ikkje helt min stil.....
Gjest Elastica Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Vi har en kul peispuster - bare et langt rør som smalner nederst. Så det finnes. Vet dessverre ikke hvor den er kjøpt, siden vi har fått den i gave.
*Joyce* Skrevet 10. desember 2010 #3 Skrevet 10. desember 2010 Kul og kul, det er en peispuster, men vi har .jpg]denne, som ihvertfall er litt mer moderne i stilen. Den er fra Hamre, som føres ganske mange steder.
Gjest Elastica Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Vi har en kul peispuster - bare et langt rør som smalner nederst. Så det finnes. Vet dessverre ikke hvor den er kjøpt, siden vi har fått den i gave. Jeg har sjekket opp hvor den er kjøpt - og det er på Expo Nova. Den ser bare ut som et smalt langt rør som smalner av nederst. Den er både effektiv og fin å se på.
Timian Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Jeg har sett det røret til å blåse i på Norway Design i Oslo for flere år siden. De har det sikkert på diverse design/interiør-forretninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå