Gå til innhold

Spørsmål til damer

Fremhevede innlegg

Gjest Christian
Skrevet

Hvordan føles penetrering analt vs vaginalt, når det gjøres riktig vel og merke ( med masse glidekrem ) ?

Som en annen debattant her inne som svarte på hvordan det føles for oss menn å penetrere ei dame, og svarte ganske bra at det føles litt som å tre på en hanske. Og for meg som mann å penetrere ei fitte kontra ei damerumpe, er forskjellen ikke så stor, bortsett fra at rumpa er trangest ( og dermed mer intenst ),og "litt forbudt"!

Men jeg lurer på, er det noen andre forskjeller for dere damer ?

PS, dette er IKKE et spm. om liker eller ikke liker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er godt på sin måte, men føles litt "eklere" på en måte - føler at det blir så trangt inni der liksom.. :P

Skrevet

Hvordan føles penetrering analt vs vaginalt, når det gjøres riktig vel og merke ( med masse glidekrem ) ?

Som en annen debattant her inne som svarte på hvordan det føles for oss menn å penetrere ei dame, og svarte ganske bra at det føles litt som å tre på en hanske. Og for meg som mann å penetrere ei fitte kontra ei damerumpe, er forskjellen ikke så stor, bortsett fra at rumpa er trangest ( og dermed mer intenst ),og "litt forbudt"!

Men jeg lurer på, er det noen andre forskjeller for dere damer ?

PS, dette er IKKE et spm. om liker eller ikke liker.

Kan jo ikke sammenlignes da, synes det nå er bedre med vaginalt. Men er under opplæring analt, og med glid så er det ikke så halvgalt :gjeiper:

Men tror det vil bli bedre, mye bedre, etterhvert :)

Skrevet

Så sant det gjøres "riktig"..- Opphissende, litt "perverst".. Jeg får orgasme stort sett hver gang :)

Skrevet

KJennes ut som om man virkelig blir fylt opp, på en vanvittig deilig måte. Det er veldig trangt, og føles mer intens enn å bli knullet vanlig.

Å bli knullet i rompa får meg til å bli så kåt at det går for meg bare jeg berører klitorisen litt.

tanken på å bli å bli tatt bak gjør meg også veldig kåt.

Skrevet

Blir det for mye glidemiddel er det bare ekkelt. Og foregår penetreringen for sakte er det ekkelt.

Jeg foretrekker så lite glidemiddel som mulig (men ikke helt tørt selvsagt) samt at det foregår hardt og fort. Da er det siiiinnsykt deilig. Kanskje til og med deiligere enn vaginalt. Desverre er ikke typen så keen på analsex, men det hender. Spesielt de røde dagene.

Skrevet

Her i heimen må vi pøse på med glidemiddel, og penetreringen må skje saaaakte. Allikevel gjør det dritvondt hver gang. Hvordan det føles? Som om jeg bæsjer motsatt vei, rett og slett. Når den først er inne, er alt med en gang mye bedre, og da kan han kjøre på. Da er det tilogmed litt godt. Så ja, forskjellen fra vaginal penetrering er stor, men ikke så lett å forklare.

Skrevet

Når han først kommer inn så er det verdens herligste! Men sakte inn og en god del glidemiddel. Men kommer hver gang analt, og mye sjeldnere vaginalt.

Skrevet

Hmmm, det kommer ann på om jeg har drukket eller ikke. Hvis jeg er edru, får jeg frysninger laaangt ned i tærne til å begynne med. Får ståpels over hele kroppen, hehe. Må gjøre det saaakte og forsiktig. Det blir superdigg etterhvert. Men må ha god oppvarming først.

Har jeg drukket, er det bare å peise på og det er bare dødsdigg :)

Skrevet

Det er rett og slett litt dirty og forbudt. Å kjenne pusten hans, og høre ham fortelle hvor deilig og trangt det er: blir våt av tanken. Inn med en dildo i fitten samtidig: O JOY!

Skrevet

Hvilken stilling er best for dere damer når dere har analsex? Har prøvd det noen ganger med damen, men hun nyter det ikke skikkelig.

Skrevet

Hvilken stilling er best for dere damer når dere har analsex? Har prøvd det noen ganger med damen, men hun nyter det ikke skikkelig.

best å sitte i ridestilling så det kan styres av jenta,men det spørs jo om hu er vant til det eller ikke også!:)

Gjest HunterLady
Skrevet

Først gjør det vondt, så kjennes det ut som jeg skal drite, så blir det dødsdigg, så blir det godtvondt, så blir det ømt, så blir det godt, så blir det ømt.

Alt i alt en herlig opplevelse! ;)

Favorittstilling: At han tar meg bakfra slik at jeg kan bruke vibrator på klitten samtidig. Orgasmene man får av analsex er fra en annen verden!

Skrevet

Synes analsex bare er vondt og ubahagelig. Har prøvd flere ganger men uansett å mye glidemiddel vi bruker og hvor forsiktig han er så er det vondt! Så tror ikke jeg skal prøve det igjen. Får ikke noe glede av det. Kun smerte. Å hadde vondt i rompehullet i flere dager etter på. AU

Skrevet

Synes analsex bare er vondt og ubahagelig. Har prøvd flere ganger men uansett å mye glidemiddel vi bruker og hvor forsiktig han er så er det vondt! Så tror ikke jeg skal prøve det igjen. Får ikke noe glede av det. Kun smerte. Å hadde vondt i rompehullet i flere dager etter på. AU

hi hi niiiice! :D Det er sånt vi mannfolk blir tente av! :D

Skrevet (endret)

Anonym som synes det gjør vondt: Øvelse gjør mester. Om du vil "lære" deg å ha analsex, enten for din egen skyld eller for kjæresten, så eksperimenter på egenhånd.

Endret av Bond
Skrevet

hi hi niiiice! :D Det er sånt vi mannfolk blir tente av! :D

Av at dama har smerter? :klø:

Skrevet

Jeg har delte tanker om analsex. Ja, når jeg på forhånd er blitt skikkelig tent så er jeg med på analsex, og det blir oftest ganske deilig. Jeg kan bli utrolig tent av å bli kost med på rumpa og rundt rumpehullet. Jeg blir ikke tent av å få penis presset mot rumpehullet før jeg er klar!

Når jeg er i riktig mood for analsex, pleier jeg å klitte meg selv mens han konsentrer seg om penetreringen. Det gjøres trinnvis, med glidemiddel (for vår del betyr det spytt og "naturlig glidemiddel" nedenfra) og sakte penetrering.

Når jeg klitter meg til orgasme samtidig som han er inni meg, er det de mest intense orgasmene noensinne. Jeg trodde jeg fikk intense orgasmer av vaginal penetrering, men analt er det rett og slett helt sykt. Første gang jeg fikk orgasme med analpenetrering svimte jeg nesten av! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...