Gå til innhold

skal ha en look som Dita von teese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha en look som dita von teese til helga.

Lurte på hvilke detaljer som jeg trenger?

Skal ha en svart kjole, og svarte sko.

Men er usikker på hvordan jeg skal fikse håret mitt. Hadde tenkt å bruke varmeruller, men så har jeg ikke det, og ikke har jeg råd til det heller. Noen som har tips til hvordan jeg kan få håret til å se litt "50-talls" ut med krølltang?

Og, hvilke detaljer bruker hun å ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pincurls! Søk på youtube! Det er nok det hun gjør for å få de fine krøllene sine! Hun bruker sjeldent smykker, men når hun bruker bruker hun store smykker. Røde lepper, svart kajal og løsvipper. Mulig det kan være fint med hvit kajal også. Markerte øyenbryn! Litt diskré blush. Dersom du vil gjennomføre helt går det an å bruke strømpeholdere og slikt også, men det er bare om du vil ta den helt ut. :)

Skrevet

http://www.topnews.in/light/files/images/Dita-Von-Teese3.jpg

Det å lage hår som dette er ikke noe problem i det hele tatt! (Jeg gjør det nesten hver dag)

Krøll opp håret, ta en fliseklemme og dytt håret bakover slik at krøllene kommer bak øret.

Ta en krøll i luggen slik at den går bakover. VIPS der har du håret :)

(jeg bruker krølltang når jeg gjør det - bare husk å børste ned håret etter krøllene har roet seg ned, så spray. Da blir de store med volum uten at de ser "falske" ut)

Bruk rød-aktig leppestift, tykk eyeliner som går opp mot øyet på sidene slik at du får en litt "cat-eye" effekt. Hun er en enkel og nydelig skjønnhet :)

Lykke til :klemmer:

Skrevet

Korsett, eller i alle fall hofteholder med strømper...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...