hjerteknuser Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Heihei Etter mye leiting har jeg funne ut at jeg skal kjøpe en ipod til kjæresten min til jul, siden han alltid stjeler min. Men, så vil jeg ha gravering på den, å der står jeg litt fast for jeg vet ikke helt hva jeg vil det skal stå... Jeg tenker ting som "deg og meg" osv, men det er vell sånt jentene syns er søtt, vet liksom ikke helt med gutta? Hadde vært topptopp om det er noen her som kunne kommet med litt forslag, så jeg kanskje kommer på noe lurt! Er den første gaven jeg gir til han så vil så gjerne at det skal bli braa! han er endel bortreist for å gå skirenn og trene, å det er da han bruker å høre på musikk, så hadde jo vært koselig om det sto noe på ipoden som gir han en god følelse å tenker på meg
Cata Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Jeg ville rett og slett bare fått gravert inn navnet hans jeg . Praktisk og enkelt, og han husker nok deg likevel.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Enig, navn er fint. Evt. "til xxx - fra jenta di".
hjerteknuser Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2010 Takk for tipsan! det enkle er ofte det beste så dere har nok rett
Glitnir Skrevet 10. desember 2010 #5 Skrevet 10. desember 2010 Det var jo ikke det du spurte om, men jeg ville droppet gravering, i alle fall dersom det er noe mer enn navnet hans. Gravering er nok mer en jentegreie.
Sc@rlett Skrevet 12. desember 2010 #6 Skrevet 12. desember 2010 En kompis av meg fikk en iPod av kjæresten hans med et morsomt sitat på - noe sånt som "shit happens when you party naked" - han synes det var kanontøfft! Men ikke så veeldig romantisk da
Gjest najki Skrevet 12. desember 2010 #7 Skrevet 12. desember 2010 Jeg synes det er gøy med noen ord fra en sang dere begge liker jeg..! 1
Zoë Castillo Skrevet 12. desember 2010 #8 Skrevet 12. desember 2010 Jeg ville også nøyet meg med navnet hans, evt et kult sitat, fra feks Family guy, House etc, hvis han liker sånne serier. Gjør det gøy/sært/kult, ikke søtt. Min mann er nok en relativt "myk" og romantisk anlagt mann, men han hadde neppe vært særlig stolt over å bla opp en ipod med klissklass-gravering på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå