Lise_ Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Hvorfor får jeg opp store smilefjes i statuser og på bilder, mens andre får opp at jeg har sendt en link?????? Hvordan få det bort?? :klø:
Lise_ Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2010 Jeg dytter denne opp igjen. jeg fikk fjernet de store smilefjesene, men nå kan jeg ikke se noen smilefjes i det hele tatt :klø: Ingen som vet??
fruBeist Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Dukker det opp store smilefjes via linker? Tror disse er en bugg, eller en form for virus. IKKE trykk på linken. Er ikke sikker på hvordan den arbeider, eller hvordan du kan få det bort. Når jeg har sett dette har det gått over av seg selv etterhvert.
Lise_ Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2010 Ja noe sånt.Linker/andre ser link istedenfor feks: =) :klø: Jeg håper virkelig at noen vet hva jeg kan gjøre. Er forressten bare på min pc. Når noen av mine venner har vært på profilen sin via min pc, har de harr akkurat samme smile-linkene og nå ingen smilefjes i det hele tatt.... Meget frustrerende visst jeg skal ha det der hele tiden, og evt helt til jeg kjøper ny pc...
Pinkee Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 Du har virus=rensk maskina for virus. Trodde dette var barnelærdom for alle FB brukere.
Lise_ Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2010 (endret) Maskinen har gjennomgått scan etter scan(med kjøpt norton forressten) har fjernet og ryddet og ordnet og styrt. ingen forandring... Endret 26. desember 2010 av Lise_
Pinkee Skrevet 26. desember 2010 #8 Skrevet 26. desember 2010 Prøv med et annet virus-program da. Dette er noe som bare er på din maskin, logger du på andre maskiner, så er det ikke der, andre som bruker maskina di, får opp det samme på sin konto, helt klart det er maskina di som er problemet. Hvis du ser på det som et stort problem, så prøv å slette alt innhold, se om det hjelper. Kan du ikke slikt, er det mange firma som gjør det for deg.
Lise_ Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 26. desember 2010 Ja selvsagt er det min maskin som er problemet. ! Pc min var på reperasjon for 2-3mnd siden, og da var alt jeg hadde på pc borte da jeg fikk den tilbake. Jo enda en gang, greit nok, men hadde vært stort og fått fikset dette uten at jeg skal betale dyre dommer for det....
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2010 #10 Skrevet 30. desember 2010 Har du sjekket apps på FB? Kan jo være at du har godkjent noe som har med dette å gjøre.
Gjest Sommertid Skrevet 30. desember 2010 #11 Skrevet 30. desember 2010 Har du sjekket apps på FB? Kan jo være at du har godkjent noe som har med dette å gjøre. Første jeg også tengte
Sugerøret Skrevet 31. desember 2010 #12 Skrevet 31. desember 2010 tror det kommer av at de som kun ser linker IKKE har den applikasjonen du bruker. Jeg har blokkert slike smileys ,hearts osv. mulig det er grunnen?
Lise_ Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 1. januar 2011 Ja jeg har fjernet disse Face-funksjonene som smilies hjerter osv. Men siden da har jeg ikke kunne sett smilefjes i det hele tatt :klø:
cyanid Skrevet 1. januar 2011 #14 Skrevet 1. januar 2011 Nei, det er ikke virus, men en application Jeg hadde den selv, jævlig irriterende var det, og stress å få fjerna og! Bruker du google chrome? Da går du inn på skiftenøkkelen, verktøy og utvidelser, også får du den vekk
Lise_ Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 1. januar 2011 takk :) men.... jeg bruker ikke google chrome,men lastet det ned. der gjorde jeg du du skrev, men det var ingen utvidelser (men så er det nettopplastet ned og ) Ka kan jeg gjøre med vanlige google da? jeg bruker firefox forressten..
Sugerøret Skrevet 2. januar 2011 #16 Skrevet 2. januar 2011 app'en kommer på facebook ikke på FF. Gå på facebook,finn under profilen din Personverninnstillinger og nederst på siden står det Applikasjoner og nettsteder. Jeg har som sagt skrudd av /blokkert alle slike ting,så oppsettet mitt behøver ikke ligne ditt.
Lise_ Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #17 Skrevet 2. januar 2011 I fare for og virke veldig vanskelig ( ) , så har jeg vært inne på applikasjons-instillinger på Face og fjernet slike applikasjoner. Eneste som står der er sånt som farmville o.l. jeg har ikke hatt problemer med det før pga disse spillene, men jo, jeg kan sjekke listen en gang til :)
Sugerøret Skrevet 2. januar 2011 #18 Skrevet 2. januar 2011 det kan også være at du rett og slett må slette cookies /historie i nettleseren I Mozilla Firefox begrepet Midlertidige Internett-filer er erstattet av begrepet buffer. For å rydde opp i nettleserens buffer gå til-Alternativer og klikk-Personvern-fanen. Her kan du gjøre alle slags vedlikehold. Du kan slette alle cache-filer, og angi hvor lenge du vil at Firefox skal huske hvilke sider du har besøkt. Du kan også rengjøre dine informasjonskapsler og nettleserens historikk. Gå til Verktøy - Alternativer og klikk-Personvern-fanen. Klikk på Slett nå-under-Private Data-delen. Klikk Ok og du er ferdig. Det kan selvfølgelig også være noe krøll med selve Facebook..
Lise_ Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #19 Skrevet 2. januar 2011 jeg sjekket applikasjoner, og alt var som det skulle. vil jeg tro. Takker for svar :) jeg har slettet historie på pc. Ingen hjelp i det... jeg finner ikke personvern-fanen? :klø:
Sugerøret Skrevet 5. januar 2011 #20 Skrevet 5. januar 2011 firefox, slette historie : ctrl+shift +delete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå