-littleme- Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Enkelt og greit: Hvilket skjønnhetsprodukt kan dere ikke leve uten når det kommer til hudpleie, sminke, neglelakker, hårprodukter ol? Det produktet jeg ikke kan leve uten er Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturizing Cream. Dette er fordi jeg synes huden min ikke klarer seg bra uten fukt og denne passer hudtypen min perfekt. I tillegg tester de ikke på dyr og de inneholder naturlige ingredienser. Utenom denne kremen har jeg et par andre produkter jeg liker veldig godt også. Det er Maroccanoil Oil Treatment til håret mitt. NARS Orgasm Blush og OPI Nail Laquer (flere farger, blandt annet Bubble Bath og Give Me Moor!). Så, nå er det deres tur! Hvilket skjønnhetsprodukt kan dere ikke leve uten?
Jade Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 (endret) Mascara: Clinique High Impact Curling Mascara (ingen over, ingen ved siden! Vippene får fin krøll og den separerer fint og klumper ikke.) Fuktighetskrem: Bruker Weleda Wild Rose dag- og nattkrem. Ikke noe Holy Grail, men den virker for meg ihvertfall Leppepomade: Weleda Everon lipbalm (Uten denne sprekker leppene mine!) Håndkrem: L'Occitane sin med Shea butter. (Knokene mine blør uten!) Endret 8. desember 2010 av Jade
pittie Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Neglelakk! Har aldri nakne negler. Sett bort fra det må det være mineralfoundation og shea butter. Men når jeg først tar på foundation så må jeg ha blush og øyenbrynsskygge også.
Gjest Niema Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 Tror kanskje det var meningen å komme med et konkret produkt 1
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Ok, max factor false lash effekt, loreal sort eye liner og en foundation fra yves rocher, sort flaske.
CocoPiaf Skrevet 8. desember 2010 #9 Skrevet 8. desember 2010 Make Up Store Cake Eyeliner Black! (med Make Up Store kost nr 110)
madison rose Skrevet 8. desember 2010 #10 Skrevet 8. desember 2010 Schwarzkopf Professional Seah Cashmere sjampo og balsam. hadde nok overlevd uten, men etter å ha prøvd ca. 100 sjampoer i min livstid, er dette den ENESTE (!) jeg har likt.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #11 Skrevet 8. desember 2010 Concealer! Og mineralpudder på en god andreplass. Kan fint gå ut døra uten mascara og foundation, så lenge jeg har litt concealer på det verste. Bruker Maybelline sin superstay 24hr. nå og er veldig fornøyd.
Gjest Applestore Skrevet 8. desember 2010 #12 Skrevet 8. desember 2010 Mascara! Alt det andre kan jeg fint droppe, men får kommentarer med en gang mascaraen er borte. Bruker den gull greia til Loreal?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #13 Skrevet 8. desember 2010 Poenget er vel å nevne ett (eller flere) spesifisert produkt(er) du ikke klarer å leve uten? Sier lite med "maskara", når man ikke aner hvilken maskara det er snakk om.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #14 Skrevet 9. desember 2010 Poenget er vel å nevne ett (eller flere) spesifisert produkt(er) du ikke klarer å leve uten? Sier lite med "maskara", når man ikke aner hvilken maskara det er snakk om. TS skrev bare produkter. Lett og eventuelt missforstå.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #15 Skrevet 19. desember 2010 pudder fra glo minerals i fargen honey medium, lyppsyl fra MD, rouge fra boujoirs, og parfymen Ghost! sistnevnte er bare såååå deilig!!!
Kløftfrid Skrevet 25. desember 2010 #16 Skrevet 25. desember 2010 (endret) Ansiktskrem (Dior eller Chanel) og foundation (Kanebo Sensai). Greit å ha: mascara (har ikkje funne favoritten endå) og leppestift (Mac og Clarins) Parfyme er også veldig kjekt å ha, for tida er favoritten Dolce & Gabbana Endret 25. desember 2010 av Ms. Nasdaq
Sofie_22 Skrevet 25. desember 2010 #17 Skrevet 25. desember 2010 Rensemelk, fuktighetskrem (begge fra eucerin), id sminke og shampo/balsam.
Gjest Raindrops Skrevet 25. desember 2010 #18 Skrevet 25. desember 2010 Jeg kan faktisk ikke komme på en eneste ting. Men jeg har blitt veldig glad i produkter fra TiKei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå