Gå til innhold

Hvilket skjønnhetsprodukt kan dere ikke leve uten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit: Hvilket skjønnhetsprodukt kan dere ikke leve uten når det kommer til hudpleie, sminke, neglelakker, hårprodukter ol?

Det produktet jeg ikke kan leve uten er Decleor Hydra Floral Anti-Pollution Moisturizing Cream. Dette er fordi jeg synes huden min ikke klarer seg bra uten fukt og denne passer hudtypen min perfekt. I tillegg tester de ikke på dyr og de inneholder naturlige ingredienser.

Utenom denne kremen har jeg et par andre produkter jeg liker veldig godt også. Det er Maroccanoil Oil Treatment til håret mitt. NARS Orgasm Blush og OPI Nail Laquer (flere farger, blandt annet Bubble Bath og Give Me Moor!).

Så, nå er det deres tur! Hvilket skjønnhetsprodukt kan dere ikke leve uten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mascara, eyeliner og foundation.

Skrevet (endret)

Mascara: Clinique High Impact Curling Mascara (ingen over, ingen ved siden! Vippene får fin krøll og den separerer fint og klumper ikke.)

Fuktighetskrem: Bruker Weleda Wild Rose dag- og nattkrem. Ikke noe Holy Grail, men den virker for meg ihvertfall :)

Leppepomade: Weleda Everon lipbalm (Uten denne sprekker leppene mine!)

Håndkrem: L'Occitane sin med Shea butter. (Knokene mine blør uten!)

Endret av Jade
Skrevet

Neglelakk! Har aldri nakne negler.

Sett bort fra det må det være mineralfoundation og shea butter. Men når jeg først tar på foundation så må jeg ha blush og øyenbrynsskygge også. :fnise:

Skrevet

Tror kanskje det var meningen å komme med et konkret produkt ;)

• Liker 1
Skrevet

Ok, max factor false lash effekt, loreal sort eye liner og en foundation fra yves rocher, sort flaske.

Skrevet

Make Up Store Cake Eyeliner Black! (med Make Up Store kost nr 110) :sjenert:

Skrevet

Concealer! Og mineralpudder på en god andreplass.

Kan fint gå ut døra uten mascara og foundation, så lenge jeg har litt concealer på det verste. Bruker Maybelline sin superstay 24hr. nå og er veldig fornøyd.

Gjest Applestore
Skrevet

Mascara! Alt det andre kan jeg fint droppe, men får kommentarer med en gang mascaraen er borte. Bruker den gull greia til Loreal?

Skrevet

Poenget er vel å nevne ett (eller flere) spesifisert produkt(er) du ikke klarer å leve uten?

Sier lite med "maskara", når man ikke aner hvilken maskara det er snakk om.

Skrevet

Poenget er vel å nevne ett (eller flere) spesifisert produkt(er) du ikke klarer å leve uten?

Sier lite med "maskara", når man ikke aner hvilken maskara det er snakk om.

TS skrev bare produkter. Lett og eventuelt missforstå.

• 2 uker senere...
Skrevet

pudder fra glo minerals i fargen honey medium, lyppsyl fra MD, rouge fra boujoirs, og parfymen Ghost! sistnevnte er bare såååå deilig!!!

Skrevet (endret)

Ansiktskrem (Dior eller Chanel) og foundation (Kanebo Sensai).

Greit å ha: mascara (har ikkje funne favoritten endå) og leppestift (Mac og Clarins) :)

Parfyme er også veldig kjekt å ha, for tida er favoritten Dolce & Gabbana :hjerte:

Endret av Ms. Nasdaq
Skrevet

Rensemelk, fuktighetskrem (begge fra eucerin), id sminke og shampo/balsam.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg kan faktisk ikke komme på en eneste ting. Men jeg har blitt veldig glad i produkter fra TiKei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...