whattodo Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 av en eller annen grunn har jeg falt for en fyr som har kjæreste. og jeg klare ikke å få han ut av hodet mitt. noe tips hvordan jeg kan glemmer han og få han ut av hodet mitt. merke at det er veldig slitsom, det tar knekke på en ass....
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Finn deg en annen. Lettere sagt enn gjort eller? Du må bare prøve å komme deg over det. Kjipt, men ingen vits i å surre seg borti en som er opptatt.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Selvom man er opptatt har man fortsatt lov til å bli likt av andre. Man kan til og med unne noen å faktisk få vite det, uten å ødelegge noe. Da typen min hadde beundrere på den alderen der, hadde jeg ikke noe problemer med det. Ikke i dag heller. Du kan la han få vite det uten å være intens og pågående. Få det ut og la han fortsette forholdet sitt videre eller gå til deg. Om det er førstnevnt kan du endelig gå videre og la han få vite det, slik at det ikke blir noe pes i ettertid.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2010 #6 Skrevet 9. desember 2010 "forelsker i en som du bør ikke har gjort det " Søtt
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #7 Skrevet 12. desember 2010 forelsker i en som du bør ikke har gjort det Finne frem en norskbok og lese... En for grunnskolen altså.
MissStiles Skrevet 12. desember 2010 #8 Skrevet 12. desember 2010 Kontaktannonse har blitt fjernet. MissStiles, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå