Gjest idakaroline Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Ja, tittelen sier vel sitt! Jeg har farget håret mitt idag, og etter at jeg var ferdig så jeg at jeg hadde klart å sprute ned flisene på veggen med hårfarging. Jeg har prøvd å få det vekk, men det virker så godt som umulig. Har også fått en god del flekker på hvite lister langs gulvet. Hvordan i alle dager kan jeg få det vekk? Er i grunn litt desperat nå!
Jaenelle Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Du kan prøve å vaske det vekk med aske, eller å spraya det ned med hårspray før du prøver å vaske vekk. Fungerer ypperlig på f.eks parkett, men tror nok det er verre å få vekk fra fliser (har selv en stygg fargeflekk i vasken hjemme som er umulig å få vekk )
Gjest idakaroline Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Fargen har tørka nå, så jeg tror vel kanskje ikke at aske vil fungere? Kan prøve med hårspray og se om det hjelper! Har veldig lyse fliser på badet, så er kjedelig å ha brune hårfarginsflekker der
Gjest LineaKristine Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 prøvd whitesprit og neglelakkfjerner?
Gjest Nanette Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Har du porøse fliser? Da har nok farven satt seg for godt. Men du kan prøve med klor og la det virke en halvtime før du skyller. Aske fjerner hårfarve fra hud men ikke fliser såvidt jeg vet. Da må det sterkere saker til.
Gjest idakaroline Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 (endret) Har ikke whitesprit, men har prøvd med neglelakkfjerner. Jeg syns kanskje at flekkene ble litt blekere, men fortsatt ganske tydelige. Jeg vet faktisk ikke om flisene er det, men det kan i grunn se litt sånn ut. Håper det ikke har satt seg, huff! (Edit: skrivefeil) Endret 8. desember 2010 av idakaroline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå