Gå til innhold

Brudekjolefremvisning.

Fremhevede innlegg

Skrevet
.Jeg har også lenge hatt lyst på slikt undertøy Tex har bestilt, men vet ikke om jeg kan siden det er snøring bak på kjolen...

Det er snøring bak på min kjole også, men det er glidelås under, så da vil det uansett ikke synes. Ta deg en tur i en eksklusiv undertøyforretning og hør....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såååå mange flotte kjoler det var her !!!

Kjolen min sees i linken under signaturen min.

Skrevet

Jeg kan ikke se noen kjole jeg Tyren. Så bare tre bilder - ett av en bil, de andre av festbord!

Forresten tror jeg ikke jeg skal ha den rosa Alfred Angelo-kjolen likevel(link i bryllupsdagboken og i innlegg ovenfor). Den er nydelig, men jeg må nok ha noe med litt mer pomp og prakt på den store dagen...men den blir fin-fin som fest/ballkjole!

Skrevet
Skrevet: Man Okt 27, 2003 03:01 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

se mine sko

se mine hansker

Se mitt undertøy

Kan jeg spørre hvor du kjøpte det undertøyet?

Det lignet veldig på det jeg har tenkt på :) Hva måtte du betale?

Skrevet

Ooooops!!! Her har jeg nok "fiksa" litt ja..... :blunke: Men nå tror jeg linken skal være i orden igjen...

Skrevet

Tex: Jeg liker den nye kjolen din bedre en Jasmine jeg :trøste:

Skrevet
Tex: Jeg liker den nye kjolen din bedre en Jasmine jeg  :trøste:

Du er nå søt også da... :ler:

*klemmer tilbake*

Men en liten del av meg vil alltid ønske at det var Jasmine som hang i skapet......

Men jeg vet også, som jeg har sagt før, at det er den nye kjolen min kjære uten tvil vil like best, jeg er redd han ville syns Jasmine var kjedelig. Men jeg liiiiker Jasmine........

*Mere klem til Arwen*

Skrevet

Jasmine er nydelig, men din kjole er da kjempelekker den også, Tex... :)

Det er jo så mange flotte kjoler å velge mellom... Min drømmekjole var egentlig Sincerity 2801... Men så falt jeg for Jasmine da jeg så den i virkeligheten...

Skrevet

Jeg falt for Jasmine da jeg så et bilde av den på en amerikansk kjoleside. Det var i mars en gang.....

Så var det detektivarbeid for å finne ut hva kjolen het og hvem som laget den. Mamma er en recer på sånt, så det gikk ikke mange dagene.

Neste skritt var å finne ut hvem som forhandlet disse kjolene i Norge.

Vi fant ut at Kristin på Lillestrøm hadde de, så en kjapp tlf bekreftet dette. Men det var bare ett problem: De hadde bare kjolen i str 18 og jeg skulle ha 12....

Men jeg løp og prøvde, og falt om mulig enda mer da jeg fikk den på meg, selv om jeg hadde hundre knappenåler i ryggen. Jeg ventet en uke, dro tilbake med søster en min og forloveren min, og prøvde en gang til. det var ikke tvil i min sjel, så jeg bestilte kjolen 12. april.

I mellomtiden fant jeg ut at ei her inne, Diddi, hadde hatt samme kjolen, så jeg maste litt på henne og fikkse bilder av kjolen på et "ekte" menneske.

Kjempenyydelig........ *sukk*

Jeg ventet i fire mnd, 10. august kom kjolen- men den var for kort.....

Jeg var knust.........

Gjest frøken, ikkje innlogga
Skrevet

Stakkars Tex, for ein skuffelse! :trøste: Men eg synast og at den nye kjolen din faktisk er finare! :D Sjølv om Jasmin og er nydeleg altså.

Skrevet

Min ligner veldig på denne! Fargen og fasongen er den samme, men min er ikke todelt og har litt mønster utover hele kjolen.

http://www.bridesave.com/images/maids/jo421m.jpg

Leter nå etter en varm, tykk, lang, hvit kåpe som jeg kan ha på når vi er ute, men det er ikke lett å finne...

Skrevet

Hvorfor vil du ha hvit kåpe over en kjole som har så nydelig farge som denne?

Skrevet

Vil ikke ha noen på nakken nå, men jeg synes Jasmine var en kjedelig kjole, vart ikke imponert av den i hele tatt, men den er jo vel selvfølgelig finere i virkeligheten. :-?

Skrevet

Til Julibrud-04:

Da hadde du syntes at min er kjedelig! Jeg syntes det er for mye dill på kjolene i butikker så jeg får sydd en som er enda enklere enn Jasmine.

Har desverre ikke bilde av min kjole enda. Den forandrer seg litt for hver gang jeg er hos sydama. Lurer på hvordan den blir. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...