Gå til innhold

Brudekjolefremvisning.

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns denne kjolen er lekker. Mulig jeg skal ha denne.

http://www.marysbridal.com/

Gå inn på Gowns, så gå inn på informals gowns collection, så er det den helt øverst til høyre i første linje. Style: #F032735

Noen som vet hvem som har designet den? Kan det være Mary selv?

Skrevet

Falt for en til jeg haha.. :D Den er på samme webside. Du finner den inne på Bridal Collection, så gå inn på Cotoure collection , øveste linje nr 3 ved siden av den helt til høyre. Hva syns dere ?

Gjest Kittybride ulogget
Skrevet

Hmmm. Jeg lette men fant den ikke! Var det inne på Bridal collection eller Beloving?

Skrevet

Kjolen min er på denne siden og heter Daifa. Den har langt slep og god bredde på skjørtet, ellers har den ingen broderier eller perler etc.

Skrevet
Falt for en til jeg haha.. :D Den er på samme webside. Du finner den inne på Bridal Collection' date=' så gå inn på Cotoure collection , øveste linje nr 3 ved siden av den helt til høyre. Hva syns dere ?[/quote']

Denne siste (med armane) var fin - eg likte den betre enn den første du viste... Mykje fint å velje i iallefall! :wink:

Skrevet

Takk :) Hyggelig og få tilbakemeldinger.

Skrevet

Oi, så mye fint...jeg blir rent forvirret, jeg - nå har jeg sikkert sett tusen brudekjoler tilsammen, og jeg er fortsatt i tvil om hvilken jeg skal velge! Så vet jeg ikke helt om det blir vår-, sommer- eller høstbryllup heller ennå - :roll: - men uansett håper jeg å finne en like fin kjole som dere alle har funnet. Skal vise den frem når valget er tatt!

Skrevet

Oi, så mange flotte kjoler, og det er spennende å ha kjolen hengende der og bare glede seg til å bruke den! (Nå var det ikke så lenge jeg fikk tid til å gå og se på den da, siden jeg fikk den 3 dager før bryllupet!!!) Jeg hadde samme korsett som deg Tex, og det er helt nyyyydelig, men ganske vanskelig å tilpasse, i hvert fall for meg som har vel mye pupp :oops: Men da vi vel fikk tilpasset det, gikk det greit senere, for det er jo hekter i front også! Det var et lite annet problem også, det har lett for å synes under kjolen, men jeg tror det skal gå greit hvis du har underskjørtet utenpå! Lykke til, håper du blir like fornøyd med det som jeg ble til slutt (og min mann var ganske fornøyd han også :ler: )

P.S.Kjolen din er vakker forresten.

Skrevet
Kjolen min er på denne siden og heter Daifa. Den har langt slep og god bredde på skjørtet, ellers har den ingen broderier eller perler etc.

Den synes jeg er helt nydelig! Enkel og elegant!

Piglet

Skrevet
Lykke til, håper du blir like fornøyd med det som jeg ble til slutt (og min mann var ganske fornøyd han også :ler: )

Har du bilde av deg i kjolen din?

Skrevet

Hei Tex, ja selvfølgelig har jeg bilde av meg i kjolen, og jeg skulle så gjerne ha delt det med dere, men jeg er litt i beit : jeg har ikke tilgang på en scanner, og bildene har jeg bare på vanlig foto, altså ingen fra digitalkamera!! Så hva gjør jeg??? Ergelig som bare f.. men jeg får prøve å finne en som kan scanne og så sende det til KG`s galleri. Må nok bare vente litt, er jeg redd... Hvis du har noe godt forslag ellers, så kom med det :D Og forresten, jeg ser jo av bildet ditt at du har akkurat passe, du kommer nok til å bli dritlekker i korsettet!!

Skrevet

Den synes jeg er helt nydelig! Enkel og elegant!

Piglet

Tusen takk - jeg er kjempefornøyd med kjolen selvsagt :)

Skrevet

Tex jeg bare lurte på om korsetten din er lav i ryggen. Syntes den er kjempe fin men siden kjolen min er slik den er så trenger jeg en korsett som er lav i ryggen.

Skrevet
Tex jeg bare lurte på om korsetten din er lav i ryggen. Syntes den er kjempe fin men siden kjolen min er slik den er så trenger jeg en korsett som er lav i ryggen.

Jeg har ikke peiling. Min kjole er ikke så veldig lav i ryggen, så jeg har ikke bekymret meg så mye ennå. Men jeg skal si ifra når jeg får korsettet, angivelig om tre ukers tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...