Gå til innhold

Brudekjolefremvisning.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk, Tex! Men jeg har ennå ikke fått ordnet opp så dere får komme inn på sida. Skal se om det er noen bokser jeg har glemt å klikke i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, gjest, jeg er ikke gravid på bryllupsdagen. Synes kjolen er fin og spesiell, jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei' date=' gjest, jeg er ikke gravid på bryllupsdagen. Synes kjolen er fin og spesiell, jeg.[/quote']

Ja, jøss, kjempefin er den, men den ser ut som en typisk mammabrudekjole.

Skrevet

Fordi den har empire-liv, mener du? Tilfeldigvis det som kler meg best, og jeg liker stilen. Tror faktisk det innerste skjørtelaget er for smalt for mamma-mager, men skjønner hva du mener.

Gjest Kittybride ulogget
Skrevet

Det var teit, sagt av deg, gjest. Man kan vel ha en empire-kjole uten å være gravid! Synes kjolen er ren og stilig, jeg Ingeborg. Ikke bry deg om såkalte "gjester2 som trenger seg på i forumet bare for å ødelegge! Skulle ønske moderator var litt mer aktiv noen ganger...ikke for å sensurere legitimt innhold, men for å "straffe" de som kommer med helt urelevante kommentarer som forsøker å ødelegge forumet. Stort sett er det hyggelig her, men synes ikke det er særlig inspirerende å lese slikt som "gjest" skrev i sin kommentar.

Vennlig hilsen

Kitty

Skrevet

Takk for støtte, kitty, men tok ikke det "gjest" sa som ondt ment. Det må jo være lov å spørre også, selv om det kanskje var littebittegranne usaklig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var bare et enkelt spørsmål, jeg mente ikke å være ekkel og jeg synes kjolen er kjempefin. (Og jeg synes det er flott med gravide bruder og, så det er deg som har fordommer her, Kittybride.)

Gjest Kittybride ulogget
Skrevet

Sorry, nå overreagerte jeg kanskje litt! Neida, har ingenting imot gravide bruder. Synes bare det var litt frekt å spørre. Er litt irritabel i dag...pms...sorry gjest!

Hilsen

Kitty

Skrevet

Jeg kjøpe kjolen min i dag, jeg! :D

Har akkurat kommet hjem fra Kristins Brudesalong, hvor jeg var og betalte depositum.

Dette er kjolen:

http://www.dittbryllup.no/artikler/kjoler_...rick_2003/5.htm

http://www.dittbryllup.no/artikler/kjoler_...rick_2003/6.htm

Men jeg får den ikke før om tre til fire måneder...

Jeg kunne kjøpt den de hadde i butikken, men den hadde hengt der ett år og så litt brukt ut, så da valgte jeg å bestille ny i stedet.

Vente, vente...

Skrevet

Forresten:

Mange fine kjoler!

Glemte helt å si det i stad, i gleden over å ha bestemt meg for min. :oops:

Skrevet

Jeg blir alltid litt trist når du viser frem kjolen din..... :(

Hva var feil med den du fikk, som gjorde at du ombestemte deg?

Skrevet
Nei' date=' gjest, jeg er ikke gravid på bryllupsdagen. Synes kjolen er fin og spesiell, jeg.[/quote']

Helt enig med deg. Kjolen er kjempe nydelig. Har faktisk sett på den selv, men bestemt meg for en annen.

Skrevet

Den var altfor kort foran, den rakk meg til over ankelen liksom.....

Jeg kunne bestilt en ny, men da hadde jeg ikke fått den før i desember....

Og jeg orket ikke gå og vente, på enda en kjole som det kunne være noe galt med...... :(

Skrevet

Huff da, får håpe jeg er heldigere da. Har ikke bestilt den enda, men kommer til å gjøre det i løpet av november.

Skrevet

Da jeg bestilte den i april sa de at det hastet, fordi det var en 2002 kjole kunne de plutselig få fax om at de ikke kunne lage den lengre....

Skrevet

Jeg har fått beskjed om at det går bra så lenge jeg bestiller den før jul.

Gjest Bertine
Skrevet

hei, var å bestillte min kjole igår, på amor brudekjole:)

kunne virkelig tenkt meg å kjøpe den, men har ikke råd:(

uansett, det er en to-delt benjamin robberts modell, med korsettopp og langt slep. har surfet på nettet endel men finner ikke modellen. kan det være en 2002 modell og hvor kan jeg finne et bilde av den????

den er virkelig drømmekjolen min og vil vise den til mine med(søstre)bruder! :ler:

Skrevet

Her er kjolen (igjen). Må invitere meg selv på middag til mamma en dag så jeg kan snike i skapet :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...