Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #1 Skrevet 15. oktober 2003 Syns det har vært mye tull og veldig lite brudekjoler her i det siste. Oppfordrer derfor alle til å være med og lage en hyggelig kjoletråd! Vis oss kjolen din, så smiler vi tilbake..... :D
Gjest Tex Skrevet 15. oktober 2003 #2 Skrevet 15. oktober 2003 Her er kjolen min foran og sånn ser den ut bak. Skoene mine ser sånn ut, og undertøyet mitt er nummer tre her. Værsego`neste...
Snurre Skrevet 15. oktober 2003 #3 Skrevet 15. oktober 2003 Flott initiativ Tex Her kommer min: http://www.belleamie.no/bilder/ms333_stor.jpg
Pip Skrevet 15. oktober 2003 #4 Skrevet 15. oktober 2003 Ja, altså - eg er jo gift då. Og bilde av kjolen kan forsåvidt sjåast i signaturen. Men ville i grunnen berre seie at du har vist framsida av kjolen din to gonger, Tex! (No er jo den kjolen sabla fin forfrå altså, men han er jo ikkje så verst bakfrå heller! )
Snurre Skrevet 15. oktober 2003 #6 Skrevet 15. oktober 2003 Hey flott kjole Tex, stillig undertøy Hva synes du om natt kjolen nr.5, den kunne jeg tenkt meg :D
Pip Skrevet 15. oktober 2003 #7 Skrevet 15. oktober 2003 Du bare tuller du Pip....... Nehei!! :oops: Men eg fekk fram framsida begge gongene i stad - æresord! Men det er nok maskina mi som er for treg eller noko... Sorry i alle fall! :oops:
Gjest MrsL Skrevet 15. oktober 2003 #11 Skrevet 15. oktober 2003 Snufs....får ikke være med å leke i denne tråden jeg for jeg har ikke noe link til min kjole
Pip Skrevet 15. oktober 2003 #12 Skrevet 15. oktober 2003 Snufs....får ikke være med å leke i denne tråden jeg for jeg har ikke noe link til min kjole :trøste: Kanskje du kan få teke eit bilete av han og legge ut sjølv?
Gjest MrsL Skrevet 15. oktober 2003 #13 Skrevet 15. oktober 2003 Snufs.....jeg kan ikke det...........får det ikke til.........
Pip Skrevet 15. oktober 2003 #14 Skrevet 15. oktober 2003 Kva er det du ikkje får til? Har du eit bilete av kjolen på pc-en, så er det berre til å finne ein stad der du kan leggje ut bilete gratis- Til dømes yahoo. Du opprettar ein profil, går til photos, lagar eit album, og kan berre hente opp bilde frå din eigen pc! (Først må du lagre dei som jpg).
Piñacolada Skrevet 15. oktober 2003 #15 Skrevet 15. oktober 2003 undertøyet mitt er nummer tre her. OOOhhh...... sexy mama! Kjolen din er kjempefin, Tex!! Skulle nesten ønske jeg fikk være tilstede på den store dagen...
stinina Skrevet 15. oktober 2003 #16 Skrevet 15. oktober 2003 :D Nå har vel de fleste sett kjolen min :D Så da fjernet jeg linken...tilfelle noen av mine kjære tok en titt.......
Augustbrud02 Skrevet 16. oktober 2003 #17 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg er allerede gift, men legger til link til min kjole også... Leanna MJ2043 Meg i kjolen på dagen vår
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #18 Skrevet 16. oktober 2003 Kjolen din er kjempefin, Tex!! Skulle nesten ønske jeg fikk være tilstede på den store dagen... He he det er bare å ta seg en tur, det, jeg ser du bor i hovedstaden...... Syns det bare er kos om du kommer.......
Eiline Skrevet 16. oktober 2003 #19 Skrevet 16. oktober 2003 Flott undertøy Tex! Kan du fortelle hvordan det passer og om det tilfredstiller forventningene nå du får det? Kjolen min: http://www.zinniabridal.com/gown/msmoulin.htm Men min har tykkere stropper og ingen skulder pynt. :D
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2003 #20 Skrevet 16. oktober 2003 Flott undertøy Tex! Kan du fortelle hvordan det passer og om det tilfredstiller forventningene nå du får det? Jess. Jeg gleder meg, men det tar nok noen uker til. Eneste problemet er at jeg ikke får det på meg selv, jeg må ha noen til å snøre for meg. Men jeg regner med at forloveren min er sterk i klypa og klarer å dra til litt....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå