o..o Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Hei! Jeg synes jeg nesten aldri finner noe som passer min kroppsfasong. Jeg kjøper generelt lite klær og har lite pail på hvor man kan få ditt eller datt, så jeg tenkte jeg kunne spørre her Jeg har problemer med å finne bukser som ikke er alt for vide i livet i forhold til rumpa. Og jeg har problemer med å finne overdeler som ikke strammer over brystene, men alikvel ikke blir en sekk. Jeg har ganske stor rumpe og pupper. Hadde veldig komplekser for kroppen min (spesielt puppene), men ikke så mye nå lenger.Før skjulte jeg meg i store gensre, men problemet er at jeg ikke synes det er behagelig. Jeg liker ikke oversized eller sekkform, jeg liker at klærne sitter forholdsvis kroppsnært. Men jeg greier ikke finne noe! Det blir enten en potetsekkoverdel eller en topp som sitter fint på magen, men som liksom skyver puppene mine opp i sky. Det synes jeg ikke noe særlig om. Jeg bruker vel vanligvis størrelse 36-38, men egentlig skulle jeg tro at rumpa og puppene mine er nermere 38-40 og magen min 36 eller mindre. Er det noen butikker som selger klær for min form? Eller er det noen triks jeg kan bruke? Jeg vil ikke se horete eller for "damete" ut
Gjest Nuppa_ Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Buksene på gina tricot er bra syns jeg hvertfall. Også kan man noen ganger finne bra bukser på cubus.
IdaEmilia Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Du kan jo bruke en del kroppsnære basisplagg med en del stretch i, som liksom kan være en størrelse for liten eller for stor uten at det egentlig gjør så mye. Som singleter liksom. Ellers så kan du jo prøve å framheve midjen ved hjelp av belter. Hvis det er vanskelig å finne bukser som passer, så kan du jo gå over til å bruke mer tights/strømpebukser (til skjørt eller kjole) siden dette er noe der kroppsfasongen ikke avgjør så mye om de passer eller ikke. Du kan jo også prøve å få hjelp av noen som "kan det" til å på en måte analysere kroppsfasongen din, og finne ut hvilke klær som passe deg. (Eller du kan gjøre dette selv, ved å søke litt på nettet). Hvis du vet hvilken fasong du har, kan du finne ut hvilke klær som passer bedre, og da ved du kanskje mer hva du skal se etter...
kanelsnurr Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Lee har i alle fall noen bukser for curvy fit! For billigere alternativ, tror jeg også lindex har det. Ellers så synes i allefall jeg at high-waste skjørt er veldig fint på timeglassfigur, og med toppen oppi så gjør det egentlig ikke så mye om den er løs ved magen i utgangspunktet. Men det blir kanskje for damete?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå