AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har funnet en herlig brudekjole, jeg bare elsker den! Har prøvd den på i brudesalong, og det er selvfølgelig drømmekjolen. Til den nette pris av 18000 kr..! Jeg vurderer sterkt å sende inn bilde til JKdress og få de til å sy den for meg. Sender da f.eks bilde av modell med kjolen på (fra nettsiden til Maggie sottero), og kanskje et bilde av meg med kjolen på (selv om kjolen er litt for stor på bildene). Men er så redd for at kjolen skal være helt annerledes når jeg ikke bestiller merkekjolen.. Er det noen som har gode erfaringer fra JKdress? Sparer jo virkelig mye penger på¨å bestille derfra, men vil som sagt ha akkurat den kjolen, og er redd den skal føles annerledes når jeg bestiller en "billigkjole" (selv om de origniale kjolene også lages i Kina..). Eller går det evt an å få sporet opp fabrikken som syr Maggie-kjolene, og bestille direkte fra de? hadde vært veldig kjekt For synes 18000 kr blir mye penger å bruke på en brudekjole. Når jeg har vært så dum og prøvd kjoler uansett pris, for så å finne den dyreste drømmekjolen kan jeg vel bare takke meg selv.. Så håper veldig at noen kan fortelle meg at kjolen er nøyaktig slik den du prøvde i butikken var hihi
estrella Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Det har vært ganske mange tråder her inne ang akkurat JKdress, søk Jeg har også sett tråder om denne siden inne på bryllupsvenner.no! De fleste er veldig fornøyd med stedet, de syr det du vil ha
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Skrevet 8. desember 2010 Ok, takk for tipset! Jeg er ikke så flink med søkefunksjonen, men skal prøve og se om jeg finner det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå