:-) anna Skrevet 15. oktober 2003 #1 Skrevet 15. oktober 2003 Har flyttesjau hjemme... og hva fant jeg som jeg hdde glemt. Flere pakker med OB av den GAMLE typen. OB Fleur!!!! Jippi!!!! Tror jeg skal spare dem til spesielle anledninger. Hater den "nye". Esj ejs esj... føles som en levning fra syttitallet. .
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. oktober 2003 #2 Skrevet 15. oktober 2003 Flere pakker med OB av den GAMLE typen. OB Fleur!!!! Jippi!!!! Tror jeg skal spare dem til spesielle anledninger. . For en rar verden vi lever i! Tenk å spare de "gamle" OB-ene til spesielle anledninger! Og før du sier noe: NEI jeg mobber deg ikke, slapp helt av - jeg synes bare det var så søtt skrevet! Toppen på lykke er en gammel OB, liksom! Jeg også hadde blitt kjempeglad om jeg hadde funnet gamle OB-er for jeg, som deg, FORDRAR ikke de nye....
Gunilla Skrevet 15. oktober 2003 #3 Skrevet 15. oktober 2003 Du skal bare se at gamle OB nå går til skyhøye priser; skikkelig samleobjekt, dette!
Ronja Skrevet 16. oktober 2003 #4 Skrevet 16. oktober 2003 Hva med å gå til storaksjon for å få tilbake den gamle ob'en?? Kan heller ikke fordra den nye "geniale" passformen med buede kanaler...
natasha Skrevet 16. oktober 2003 #5 Skrevet 16. oktober 2003 Gjør som meg hvis du er misfornøyd med den nye OB - slutt å kjøpe de!
Ronja Skrevet 16. oktober 2003 #6 Skrevet 16. oktober 2003 Men jeg synes ikke det er noen gode alternativer heller!
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #7 Skrevet 16. oktober 2003 Men jeg synes ikke det er noen gode alternativer heller! Hm...hva med de fra Always eller First Price - er de like håpløse? (Selv bruker jeg kun Tampax nå).
ivanka Skrevet 16. oktober 2003 #9 Skrevet 16. oktober 2003 hæ hæ. jeg har en skuff full med gamle ob...
Gjest GreenSky Skrevet 16. oktober 2003 #10 Skrevet 16. oktober 2003 Heh. Kanskje overskriften på tråden skulle vært OB Lykke! i stedet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå