*Numi* Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Ja, tittelen sier vel sitt: Noen som har snublet over et par pulsvarmere i en butikk i Oslo i det siste? Jeg kunne sårt trengt et par, men har ikke særlig med tid til å løpe rundt i butikkene og lete, så om noen har noen tips, er jeg takknemmelig.
*Numi* Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2010 Jo da. Hadde jeg kunnet det så hadde jeg vel sikkert ikke spurt hvor jeg kunne kjøpe et par? Har heller ikke tid til å lære meg å strikke noen, for jeg skulle helst hatt de før uka er omme.
Gjest idakaroline Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har kjøpt to par hos H&M nå nylig Ta en titt der du!
ladyluna Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Tror de har på indiska. Mener det var der jeg kom over noen for ett par uker siden..
Gjest Lille-pus Skrevet 9. desember 2010 #7 Skrevet 9. desember 2010 Oleana lager fantastiske pulsvarmere (kan varmt anbefales). De er jo ikke gratis, men du verden, er de verd hver krone ! Prøv Stortingsgt. 8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå